شناسه خبر : 88934
یکشنبه 07 فروردين 1401 , 00:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجلس بر گره گشایی در قانون تبدیل وضعیت مصمم است

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس بر گره گشایی در اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.

فاش نیوز- عضو فراکسیون ایثارگران مجلس بر گره گشایی در اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در سال 1401 تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی بررسی بخش درآمدی لایجه بودجه سال 1401 در گفتگویی اختصاصی با اشاره به مصوبات ایثارگری لایحه بودجه تاکید کرد: تمام توان مجلس در این است که در مشکلات جامعه ایثارگری گره‌گشایی شود اسباب تکریم خانواده‌ی محترم شهدا، ایثارگران، جانبازان بیش از گذشته رقم بخورد.

 نماینده ایثارگر مجلس یازدهم ادامه داد: متاسفانه در خصوص اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران هنوز هم یک سری اختلاف نظرهایی بین سازمان امور استخدامی و قوه مقننه از نظر تفسیرهایی که می شود وجود دارد که برای ما مشکل آفرین شده است.  همچنین گزارش‌هایی که در برخی از نهادها داریم، آنها راجع به قانون تبدیل وضعیت سلیقه ای عمل می‌کنند.

 عضو مجمع نمایندگان استان گلستان اضافه کرد: اخیرا در این خصوص صحبتی با سازمان امور استخدامی داشتیم و مقرر شد آقای قاضی‌زاده رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با آنها صحبت کند و نشست سه جانبه ای بین سازمان امور استخدامی، برنامه و بودجه و بنیاد شکل بگیرد تا   ابهاماتی که هست برطرف شود.

 عضو فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی مصوبه قانونی خود در مورد تبدیل وضعیت را به خوبی انجام داده‌ است، به نظر من بقیه باید سایر دستگاه‌های اجرایی نیز پای کار باشند و اجرای دقیق قانون را دنبال کنند. چرا که مجلس قوه مجریه نیست، اما تا آنجایی که من شاهد بودم، مجلس نگاهش این است که چتر حمایتی اش هر روز بیشتر از گذشته باشد.

 منتظری در پاسخ به این سوال که آیا پرونده تبدیل وضعیت در سال 1401 بسته خواهد شد اظهار داشت؟ این موضوع به اقدامات قوه مجریه بستگی دارد و ما نمی‌توانیم تعهد کنیم ولی تلاش خود را تا سر حد امکان انجام می‌دهیم.

 نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به تناسب شرایط بودجه‌ی کشور، همه دغدغه‌ها و انتظارات در سال 1400 متوجه مجلس یازدهم و به نسبت دوره‌های گذشته بسیاری از مشکلات مردم تجمیع و انتظارات از این مجلس بسیار شده است.

 عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: به اعتقاد من هر قدمی که برای ایثارگران در مجلس برداشته شود باز هم در مقابل صبر، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی آنها کار بزرگی برای این جامعه ایثارگری انجام نداده‌ایم اما با این حال‌‌، فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم هم نسبت به گذشته فعال‌تر شده است و امیدواریم در لایحه‌ی بودجه با توجه به تلاشی که در کمیسیون تلفیق شده است شاهد گام‌های موثرتری در آینده باشیم.

*معرفی

اینستاگرام
سلام
از وجود پر خير و بركت اين نماينده هاي انقلابي آبي براي رزمندگان گرم نميشه. مگر اكنون چند كارمند رزمنده (به ويژه 6 ماه به بالا) شاغل داريم كه اين نماينده هاي بي عرضه و بي خاصيت نتوانستند چند مصوبه از جمله : معافيت مالياتي از حقوق ، تغيير صندوق بازنشستگي و ... براي آنان داشته باشند.
شما را به خدا به جانبازان رسیدگی کنید همسر شهید که شوهر کرده چرا باید حقوق بگیرد
عرض ادب و احترام
۴۰ سال از جنگ میگذره، ، هیچ سابقه ای در کره خاکی ، از بابت ایثارگر ازاری اینقدر که در ام القرای جهان اسلام وجود داشته و دارد بدست بشر تاکنون نرسیده بس کنید توهین به شعور مردم رو
مگر حقوقش از جیب شما پرداخت میشه
از جیب من پرداخت نم شود اما حق آن زابلی و او بچه های یتیم و آن کوله بره کردستان است و خرم
سلام و عرض ادب.
جناب نماینده محترم مجلس پس چطور هست که برای شما نماینده محترم و امسال شما و همچنین برای همه اقشار کشوری بودجه و اعتبار کافی هست و وجود دارد اما نوبت که به جانبازان کم درصد یا رزمندگان معسر که میرسد بودجه و اعتبار کافی نمیباشد . خواهشا بس کنید. انصافتان کجا رفته کمی تفکر کنید و به عهد و پیمانتان و سوگند تا پایبند باشید بخدا قسم آخرت و قیامت نزدیک هست. قضاوت با همه و خودتان.
باسپاس از مسوولین و مدیران زحمتکش فاشنیوز که اگر این متن کوچک را تیتر اخبار خود قرار دهند .اجرتان با الله متعال

بابائی ترکمانی از طرف جانبازان زیر ۲۵ درصد و رزمندگان معسر
وای بر مجلس و همه دولتی ها
شما تو اجرای یه قانون تبدیل وضعیت داخلی خودتون موندید توقع توافق برجام دارید
مرگ بر دروغ گوهای مدرن که فقط کاری میکنند غیر ایثارگر فکر کند همه چیز به ایثارگران داده اند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi