شناسه خبر : 89162
دوشنبه 23 اسفند 1400 , 09:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانباز ۷۰ درصددفاع مقدس در نیشابور

جانباز "محمدهاشم بوژمهرابی" که از جانبازان ۷۰درصد خراسان رضوی در دوران دفاع مقدس بود، بعد از گذشت ۳۷سال از مجروحیتش و تحمل آلام ناشی از جراحت، روز گذشته در بیمارستان نیشابور به لقاءالله پیوست.

فاش نیوز -"محمدهاشم بوژمهرانی" جانباز 70 درصد شهرستان نیشابور، پس از سال ها تلاش و مجاهدت در ترویج فرهگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت دعوت پروردگارش را لبیک گفت و به یاران و همرزمان شهیدش ملحق شد.
جانباز "محمدهاشم بوژمهرابی" که از جانبازان 70درصد خراسان رضوی در دوران دفاع مقدس بود، بعد از گذشت 37سال از مجروحیتش و تحمل آلام ناشی از جراحت، روز گذشته در بیمارستان نیشابور به لقاءالله پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «محمدهاشم بوژمهرانی» آسمانی شد

بنا بر این گزارش مراسم تشییع و تدفین شهید محمدهاشم بوژمهرانی، روز گذشته همزمان با روز بزرگداشت شهدا، با حضور مردم متدین و انقلابی نیشابور، جمعی از ایثارگران و مسئولین از میدان امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار گردید و پیکر پاکش در جوار دیگر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی در گلزار شهدای "بهشت فضل" نیشابور آرام گرفت.
 شهید محمدهاشم بوژمهرانی در سال 1346 در خانواده ای مذهبی، متدین و زحمتکش در نیشابور به دنیا آمد و در سال 1363 در منطقه عملیاتی جنوبِ شوش، سایت 4، مدال ایثار و جانبازی را از آن خود کرده بود.
اینستاگرام
سلام، روح شهید زنده یاد هاشم بوژمهرانی قرین رحمت الهی وبه بازماندگانش خصوصاً همسرصبورشان عمرباعزت وسربلندی عطا فرماید، آمین یارب العالمین، جمعی از دوستداران شهید بزرگوار هاشم بوژمهرانی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi