شناسه خبر : 89271
دوشنبه 01 فروردين 1401 , 08:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار گروه جهادی ایثارگران بدون مرز با خانواده معظم شهدا

به مناسبت میلاد با سعادت یگانه عالم منجی بشریت حضرت امام زمان(عج)، گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر با حضور در شهر دالکی با خانواده محترم شهید محمد نیا، دیدار کردند...

فاش نیوز- به مناسبت میلاد با سعادت یگانه عالم منجی بشریت حضرت امام زمان(عج)، گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر با حضور در شهر دالکی با خانواده محترم شهید محمد نیا، دیدار کردند.

این گروه جهادی در ادامه این سفر یک روزه، با حضور در روستای چهل زرعی عجم، از توابع بخش شبانکاره شهرستان دشتستان در منزل شهید سهراب آیشته حضور یافتند.

 در این دیدارها که در فضایی صمیمی و معنوی انجام شد، مادر شهید محمدنیا با ابراز خوشحالی از این دیدار در نیمه شعبان، خاطراتی از دلاوری های این شهید والامقام را بیان نمودند.

مادر شهید سهراب آیشته نیز از حضور گروه جهادی در روستای چهل زرعی عجم و این دیدار تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این دیدارها، گروه جهادی ایثارگران با تقدیم لوح تقدیر، هدیه ،و یک جلد کلام الله مجید، وهمچنین تقدیم عیدی به نوه های شهید، از مقام شامخ این دو مادر شهید والامقام تجلیل نمودند.

علامه زاده

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi