شناسه خبر : 89492
یکشنبه 21 فروردين 1401 , 09:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همکاری بنیاد‌های شهید و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

فقیه با اشاره به وجود زمینه‌های همکاری مشترک بین بنیاد شهید و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر لزوم افزایش همکاری بین این دو نهاد تأکید کرد.

 

همکاری بنیاد‌های شهید و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزایش یابد«محمدعلی فقیه» سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه در آغاز فصل جدیدی از همکاری‌های فرهنگی دو نهاد قرار داریم، اظهار داشت: اردو‌های راهیان نور ویژه خانواده معظم شهدا و کارکنان بنیاد شهید از برنامه‌های ارزنده‌ای است که امیدواریم با مشارکت و استفاده از ظرفیت‌های مشترک دوجانبه اجرایی و عملیاتی شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشریح ابعاد مختلف مشارکت در عرصه‌های تخصصی فرهنگی بیان کرد: موزه‌های شهدا، مرکز اسناد ایثارگران و کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت ظرفیت‌های ارزشمند و گنجینه‌هایی هستند که می‌توانند زمینه فعالیت‌های مشترک و همکاری‌های گسترده‌تر برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم سازند.

سردار کارگر نیز در این دیدار با اعلام آمادگی همه‌جانبه برای همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: در همه زمینه‌ها و ظرفیت‌های مشترک فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران آمادگی داریم تا در کنار هم قرار گیریم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi