شناسه خبر : 90061
دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 , 09:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد استان زنجان آسمانی شد

جانباز علی اجلالی سال ۱۳۴۵ در خانواده ای زحمتکش و متدین به دنیا آمد و با شروع جنگ تحمیلی به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد. وی بارها مجروح شد و بالاخره در تاریخ ۲۸ مرداد ماه سال ۱۳۶۴ در منطقه بانه، مدال شجاعت و ایثار را کسب و به درجه جانبازی رسید.

فاش نیوز - جانباز 70 درصد زنجان "علی اجلالی" از ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحمل آلام و رنج ناشی از مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «علی اجلالی» به همرزمان شهیدش پیوست
بنا بر این گزارش پیکر این جانبازفداکار و ایثارگر امروز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولین و خانواده این شهید، در بهشت زهرا(س) زنجان تشییع و کنار دیگر شهدا به خاک سپرده خواهد شد.
 جانباز علی اجلالی سال 1345 در خانواده ای زحمتکش و متدین به دنیا آمد و با شروع جنگ تحمیلی به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد. وی بارها مجروح شد و بالاخره در تاریخ 28 مرداد ماه سال 1364 در منطقه بانه، مدال شجاعت و ایثار را کسب و به درجه جانبازی رسید.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi