شناسه خبر : 90394
شنبه 07 خرداد 1401 , 15:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای نرماشیر با حضور قائم مقام بنیاد

دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنجشنبه 5 خرداد ماه در یادواره شهدای نرماشیر در استان کرمان گفت: خون شهدا موجب آبیاری ریشه‌های انقلاب اسلامی شده است.
 
یادواره شهدای نرماشیر با حضور قائم مقام بنیاد برگزار شد/ ضرورت راه‌اندازی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان نرماشیر

به گزارش «ایثار»، کامیار ثقفی در این یادواره با گرامیداشت یاد شهدا، گفت: مطابق احادیث اولین خونی که از شهید بر زمین می‌ریزد تمام گناهانش بخشیده می‌شود و اجازه دیدن جایگاهش به او داده می‌شود و پرده‌ها برای او کنار زده می‌شود و شهید به وجه الله نظر می‌کند و این مقام نزد پروردگار به هرکسی داده نمی‌شود.
وی با بیان اینکه جایگاه شهدا در بهشت نیز متفاوت است، افزود: روزی گرفتن شهدا نزد پروردگار با روزی که ما در این دنیا می‌گیریم متفاوت است و روزی شهدا بی‌انتها است. شهدا به واسطه بصیرتی که پیدا کرده‌اند چنین جایگاهی را از قبل می‌دانستند و می‌دیدند و شما بعد از شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی تصاویر زیادی از او مشاهده کردید که سردار دلها برای شهادت بی‌تاب بود چون به چنین بصیرتی رسیده بود.
ثقفی با بیان اینکه خون شهید موجب آبیاری ریشه‌های انقلابی شد که هدفش تحقق وعده‌های خداوند بوده است، تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مسیر انقلاب اسلامی را تا رسیدن به اهدافش تعیین کردند و عدالت یکی از محوری‌ترین شعارهای اهداف انقلاب بوده است که متأسفانه عقب‌ماندگی در این زمینه وجود دارد.
دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: رفاه یکی دیگر از اهداف انقلاب است البته رفاهی که به قیمت سرسپردگی تمام نشود. رفاهی که توأم با آزادگی و استقلال باشد. رفاهی که به واسطه تسلیم استکبار بودن حاصل نشود و همه اینها در جهت این است که انسان‌ها در مسیر رشد و کمال و خداگونه شدن حرکت کنند.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: مقام معظم رهبری بارها بر حفظ استقلال با عنوان عظمت امت تأکید فرموده‌اند و اینکه مردمی که به وعده‌های الهی اعتماد می‌کنند خداوند کمکشان می‌کند.
دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ناپایدار بودن وضعیت اقتصادی غرب در چند هفته اخیر ادامه داد: تمام ظرفیت شیطان از جمله ترورهای ناجوانمردانه مقابل این انقلاب قرار گرفته‌اند اما این کشور هنوز سرپا ایستاده است. ما موفقیت‌های عجیبی داریم که این موفقیت‌ها از فضل خداوند و اراده خداوند بوده است و قطعاً بر اساس محاسبات مادی انقلاب اسلامی نمی‌توانست در نقطه امروز قرار گیرد.
وی با اشاره به فشارهای ابرقدرت‌ها بر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نتیجه این دشمنی‌ها این بود که روز به روز در عرصه‌های مختلف پیشرفت کردیم و حتماً این مسیر با توجه به عزم و اراده بلند مقام معظم رهبری و تلاش‌های رئیس جمهور که انصافاً به فکر محرومان و تحقق عدالت در این نظام مقدس است به ثمر خواهد نشست.
دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شهرستان نرماشیر در جنوب کرمان با والدین شهید «حسین و محمد ترک آبادی»، مادر شهیدان «محمد و داوود زابلی زاده»، والدین شهید «محمود محمد آبادی»، والدین شهید «جواد صوفی آبادی» و مادر شهید «رضا فاضلی صغری بندری» دیدار و بر ضرورت راه‌اندازی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان نرماشیر تأکید کرد.
ثقفی در این سفر که در چارچوب سفر استانی دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان کرمان انجام شد با حضور و بازدید از گلزار شهدای «بدرآباد»، «ارجمند» و «ضیاآباد» به مقام والای شهدای شهرستان نرماشیر ادای احترام کرد.
انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi