شناسه خبر : 90862
یکشنبه 29 خرداد 1401 , 13:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانباز ۷۰ درصد تهرانی

"مجتبی کاظم تبریزی" جانباز ۷۰ درصد و از یادگاران هشت سال حماسه و ایثار بالاخره پس از ۳۳ سال تحمل آلام ناشی از جراحت و جانبازی به خیل شهدا پیوست.

فاش نیوز - "مجتبی کاظم تبریزی" جانباز معزز ۷۰ درصد بامداد امروز یکشنبه 28 خرداد پس از عمری مجاهدت و تلاش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دعوت حق را لبیک گفت و به مقام عظمای شهادت نائل آمد.
.
 
«مجتبی کاظم تبریزی» جانباز معزز ۷۰ درصد به یاران شهیدش پیوست

بنا بر این گزارش "مجتبی کاظم تبریزی" جانباز ۷۰ درصد و از یادگاران هشت سال حماسه و ایثار بالاخره پس از ۳۳ سال تحمل آلام ناشی از جراحت و جانبازی به خیل شهدا پیوست.

طبق برنامه اعلام شده پیکر این شهیدِسعید امروز یکشنبه بیست و نهم خرداد از ساعت ۱۲ ظهر از مقابل منزل شهید به سمت گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران تشییع و در قطعه ۲۷ بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.
جانباز شهید تبریزیاز نیروهای غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران و متولد سال 1342 بود که در سوم آذرماه 1364 (منطقه عین خوش) بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی از ناحیه سر و دو پا بشدت مجروح شده بود و مدال ایثار و جانبازی را از ان خود کرده بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi