شناسه خبر : 90900
شنبه 18 تير 1401 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کوتاهی در مقابل زورگویی آمریکا و متحدانش ممنوع است

آمریکای و چند کشور جنایتکار از سال ۱۳۳۲ تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است...

فاش نیوز - آمریکا و چند کشور جنایتکار  از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است.
رئیس خیانتکار و بی ادب مجمع عمومی سازمان ملل متحد از رفتار آمریکا و متحدانش چشم پوشی و بر علیه ملت ایران قطعنامه صادر می‌کند.
تاکنون هزاران شکایت و اعتراض در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه و غیرانسانی آمریکا و متحدانش توسط کشورهای مختلف در منطقه خاورمیانه و جهان به سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد، شورای حقوق بشر و دادستان کل دیوان کیفری بین‌المللی ارسال شده است؛ اما متاسفانه هیچ خبری مبنی بر بررسی، پیگیری و رسیدگی وجود ندارد؛ چرا؟

به ادعای آمریکا، برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه‌ی سازمان های بین‌المللی در منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند و انسان های بی‌گناه را می‌کشند و  دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان به این جنایت ها ادامه می دهند.

اما از این شرم‌آورتر و تاسف‌بارتر اینکه شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی اهانت و  بی‌احترامی می‌کند‌؛ هرچند که مانند گذشته تلویزیون اینترنشنال دیگر نمی تواند بر تجاوزات وحشیانه و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.

این در حالی است که فرانسه‌ی جنایتکار، عربستان و سگ دست نشانده، رژیم کودک‌کش از سال 2015 تاکنون در نقض توافق هسته ای در کنار آمریکای جنایتکار ایستاده اند. فرانسه از سال 2017 تاکنون در نقض برجام در کنار آمریکای جنایتکار قرار دارد و  از سال 1945 تاکنون ثابت کرده که نوکر آمریکای جنایتکار است.

فرانسه جنایتکار به همراه کشورهای غربی و کشورهای عربی منطقه از سال 1980 تاکنون از گروهک های تروریستی ضدانقلاب و منافقین بر علیه ملت ایران حمایت می کند و همچنان به این کار خود ادامه می دهد.

لیکن مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند که مشکلات ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل و فصل نخواهد شد. اما متاسفانه برخی در کشور باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش هستند. چرا؟

چطورمی توان به رژیمی که حداقل۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و مخالف با برنامه هسته ای ایران باشد؟ در حالی که در مقابل، سلاح های کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بین المللی نابود و منطقه خاورمیانه عاری از سلاح های کشتار جمعی اداره شود.

بر این اساس یاید کلیه قطعنامه های شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب مو به مو اجرایی شود؛ ضمن اینکه برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد می شود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری، امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد، توسط سازمان ملل متحد، طی یک همه‌پرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.

از سوی دیگر آمریکایی های جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی و کشورهای عربی منطقه مسئول ایجاد نا امنی در منطقه هستند.
متاسفانه در جریان مذاکرات برجام، با آمریکا و کشورهای اروپایی، دولت حسن روحانی به طور صد درصد مقصر است و ایران نباید با آژانس همکاری کند. دولت روحانی در مدت 8 سال به همراه ظریف، عراقچی و مسئولان دلداده به غرب، به صورت همه جانبه با آژانس و... همکاری کرده است اما آژانس از ابتدا تاکنون ایران را متهم کرده و این موضوع شرم آور و تاسف‌بار است.

متاسفانه ایران از سال 1392 تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت بی‌شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند.

اما دشمنان بدانند، ملت ایران مداخله آمریکا و آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی را بدون پاسخ نخواهد گذشت و آژانس صلاحیت دخالت در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد.

از سوی دیگر بررسی مذاکرات برجام از سال 1394 تاکنون نشان می دهد که نباید به آمریکا و سه کشور اروپایی اعتماد و با آنان مذاکره کرد؛ چرا که مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی در باره برنامه صلح آمیز هسته ای، از ابتدا اشتباه بوده است و آمریکا و متحدانش از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمنی داشته اند.

| احمدرضا بهمنیار

اینستاگرام
آمریکای جنایتکار انشاالله روزی به فلاکت خواهد افتاد، به هیچ وجه درمقابل آمریکا و متحدانش کوتاه نیایید.
جناب اقای بهمنیار با سلام
کسانی که علمدار مبارزه با امریکا بودند جملگی یا فرزندان یا خودشان در خارج از ایران زندگی میکنند
فرمایش شما کاملا منطقی اما
اما نه اینکه ( جهاد و شعب ابی طالب و مجروحیتش ازان من ، لب ساحل و دیدن موج و گردابی چنین حائل ازان مسئولان جهادی خاکریز ندیده )
آقا سعید : هزار نکته باریک تر از مو اینجاست --- نه هر که سر بتراشد قلندری داند
سلام و درود
۳۰ سال است از جنگ میگذرد
چهل و دو سه سال است مسئولین نسبتا باشخصیت تمام ناکار امدی ها ، سوء مدیریت ، عدم نقد پذیری ، و مدیریت های سلیقه ای خود را بگردن امریکای جنایتکار و ایادی استکبار ، معاندین ، مارقین ، نا کسین ، اصحاب فتنه ، و غیره می اندازند ، خواهشا کمی هوشمندانه به این امر بپردازید خداوند یارو یاورتان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi