شناسه خبر : 90943
چهارشنبه 01 تير 1401 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد گیلان به شهادت رسید

"جانبازا ۷۰ درصد جنگ تحمیلی "حسین اکبرپور" بعد از گذشت بیش از ۳۸ سال از مجروحیت، عصر روز گذشته به علت سکته قلبی در بیمارستان به فیض شهادت نائل آمد.

فاش نیوز - جانباز 70 درصد "حسین اکبرپور" از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس گیلانی، پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل آلام مجروحیت و جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران و هم رزمانش پیوست.
 
 
جانباز معزز 70 درصد «حسین اکبرپور» به همرزمان شهیدش پیوست
"جانبازا 70 درصد جنگ تحمیلی "حسین اکبرپور" بعد از گذشت بیش از 38 سال از مجروحیت، عصر روز گذشته  به علت سکته قلبی در بیمارستان به فیض شهادت نائل آمد.

جانباز شهید اکبرپور در سال 1362 در منطقه عملیاتی حُمرین مهران بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن بعثی بشدت مجروم و به افتخار ایثار و جانبازی نائل آمده بود.
قرار است مراسم تشییع و تدفین این اسوه مقاومت و ایثار، عصر امروز اول تیر ماه از مقابل آستان مبارک سید جلال الدین اشرف به سمت زادگاهش ده‌سر انجام گیرد و پیکرش مطهرش در جوار دیگر شهیدان آرام گیرد.
اینستاگرام
درمورد جانباز آن ارتش با جانباز سپاه فرق می کند چرا این عدالتی هست ما جانبازان ارتش آدم نیستیم بخدا قسم گناه میکنید حق ما را زایه میکنید
روح این جانباز شهید عزیز گیلانی قرین رحمت و رضوان الهی باد ان شاءالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi