شناسه خبر : 90999
شنبه 04 تير 1401 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصداصفهانی آسمانی شد

جانباز "حاج رضا شکرچی" که فرمانده گردان امام سجاد(ع) لشکر امام حسین(ع) اصفهان در دوران دفاع مقدس و از ایثارگران و جانبازان فعال در عرصه های اجتماعی بود، درسن ۶۷ سالگی به کاروان شهیدان ملحق شد.

فاش نیوز -"حاج رضا شکرچی" جانباز 70 درصد اصفهان پس از عمری مجاهدت و تلاش در جهت دفاع از ارزش ها و تحمل آلام و درد ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
 
جانباز «حاج رضا شکرچی» آسمانی شد

جانباز "حاج رضا شکرچی" که فرمانده گردان امام سجاد(ع) لشکر امام حسین(ع) اصفهان در دوران دفاع مقدس و از ایثارگران و جانبازان فعال در عرصه های اجتماعی بود، درسن 67 سالگی به کاروان شهیدان ملحق شد.
بنا بر این گزارش برنامه تشییع پیکر مطهر این شهیدِ سعید روز پنجشنبه 2 تیرماه برگزار شد و در گلستان شهدای اصفهان در جوار دیگر شهدای انقلاب و دفاع مقدس آرام گرفت.
مراسم گرامی داشت شهید شکر چی صبح روز گذشته (جمعه 3 تیرماه) برگزار شد.

اینستاگرام
کسی از حق وحقوق خودش دفاع فتنه . چرا ازاین جمله زشت وآن پسند استفاد میکنی همه افراد درخواست غرامت ضد پله بیشتر تو عاشق ولایت رهبری و حکومت هستن . تفرقه نکن که بهتر است . همه مسئولین حکومت میدانند که غرامت حق ماست . اما اجازه نخواهیم که کسی از تجمع ماها سو استفاد کند جانمان برای خط وفکر و ولایت رهبری و انقلاب مان وسر زمین مان ایران چون امانت خون شهیدان است لطف کن نمیخواهد از کاسه آش داغ تر باشی .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi