شناسه خبر : 91067
دوشنبه 06 تير 1401 , 11:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه‌ای به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ تا پایان روز دوشنبه 6 تیرماه خبر داد.
 
 در این اطلاعیه آمده است: به منظور مساعدت با متقاضیانی که تاکنون موفق به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده که داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بتوانند تا پایان دوشنبه 6 تیرماه بتوانند نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد نظر خود اقدام کنند.
در این اطلاعیه آمده است: تاکنون حدود 130 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته کرده‌اند لذا ضروری است متقاضیان شاهد و ایثارگر در مهلت در نظر گرفته شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و انتخاب رشته کنند.
در پایان این اطلاعیه ضمن اشاره به اینکه اطلاعیه تکمیلی و اصلاحات جدید به زودی در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود یادآور شده است: متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi