شناسه خبر : 91187
یکشنبه 12 تير 1401 , 09:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیداررئیس بنیاد با خانواده شهید مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه هشتم تیرماه با خانواده شهید مدافع حرم «حمیدرضا اسداللهی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار قاضی‌زاده هاشمی با خانواده شهید مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی/خداوند شهدا را برگزیده است

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با خانواده شهید مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی دیدار و ضمن احوالپرسی برای این خانواده شهید سلامتی و توفیق آرزو کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: حضرت آقا می‌فرمایند که شهادت به معنی حادثه نیست و کسی که شهید می‌شود مراحلی را در زندگی طی کرده است.
معاون رئیس جمهور با اشاره به ویژگی شهدا خاطرنشان کرد: خداوند شهیدان را از بین سایرین انتخاب می‌کند و کسانی مثل شهید اسداللهی برگزیده شدند که از این دنیا گذشتند تا توفیق شهادت نصیب آنها شود.
پدر شهید مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های این شهید گفت: شهید بزرگوار از کار دولتی استعفا داد و پس از حضور در سوریه به شهادت رسید.
اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران بزرگ و سمیه گنجی، مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده در این دیدار حضور داشتند.
مادر شهید مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی در این دیدار کتاب «شاهرگی برای حریم» زندگینامه شهید به قلم سمانه خاکبازان را به دکتر سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهدا کرد.
شهید مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی ۱۵ بهمن سال ۱۳۶۳ متولد شد و ۲۹ آذرماه سال ۱۳۹۴ در حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به گردن به شهادت رسید و در قطعه ۵۰ گلزار شهدای تهران به خاک سپرده شد.
در بخشی از وصیت‌نامه شهید اسداللهی آمده است: واقعاً این انقلاب جای شکر دارد و شکر این انقلاب یعنی خدمت و حفظ این انقلاب؛ انقلابی که امام بزرگوار (ره) آن را نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت (ارواحنا فداه) معرفی کردند.... انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت سرور زنان دو عالم (س) است. انقلابی که ثمره خون امام حسین (ع) و یاورانش در کربلاست. انقلاب اسلامی ثمره زحمات همه خوبان، صالحین و شهدا در دوران‌های گذشته و این دوران است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi