شناسه خبر : 91516
شنبه 25 تير 1401 , 09:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیداررئیس بنیادشهید با خانواده شهدا و ایثارگران پاوه

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که به نمایندگی از هیئت دولت در بیست و هشتمین سفر استانی دولت مردمی به استان کرمانشاه سفر کرده است روز پنجشنبه 23 تیر ماه با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان پاوه دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار قاضی زاده هاشمی با خانواده شهدا و ایثارگران پاوه/ اظهار امیدواری برای اتمام پروژه آب رسانی به پاوه

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با خانواده شهیدان «مجید حاتمی» و همچنین شهید «نجیب پیران ویسه» یادآور شد: شما با نثار این شهدا در راه انقلاب اسلامی، هزینه سنگینی پرداختید و خانواده‌هایی که تعداد شهدایشان زیاد است نشان‌دهنده این است که یک تفکر و اعتقاد بنیادینی وجود داشته که سبب شده در این حد برای این مسیر و هدف هزینه پرداخت شود و امیدواریم خداوند بزرگ ما را شرمنده شما و خانواده معظم شهدا قرار ندهد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن پرسش خانواده معظم شهدا در مورد عملکرد مسئولان استانی، گفت: مسئولان باید تمام حواسشان را برای خدمت به این عزیزان معطوف کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نورزند.
قاضی‌زاده هاشمی با ادای احترام به این خانواده شهدا، تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری امروز به استان کرمانشاه سفر کرده‌اند و به نمایندگی از رئیس جمهور دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام شده است. تکریم و سپاسگزاری از خانواده‌های معظم شهدا کمترین کاری است که مقابل صبر و فداکاری آنها قابل انجام است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با اهدای لوح تقدیر از صبر و ازخودگذشتگی این خانواده شهدا تقدیر کرد.
معاون رئیس جمهور در ادامه سفر به شهرستان پاوه ضمن بازدید از پروژه مخزن نیمه کاره انتقال آب «هانه کوان» به پاوه اظهار کرد: طی جلساتی که با استاندار کرمانشاه و معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، بحث اتمام آبرسانی به شهرستان پاوه مطرح بوده و امیدواریم در جلسه بعدازظهر شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور یکی از این پروژه‌ها به عنوان پروژه مصوب این سفر اعلام شود که حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح پیش‌بینی شده تا به مرحله اتمام برسد.
وی ادامه داد: امیدواریم نگرانی‌های مردم عزیز پاوه‌ مبنی بر تأمین آب آشامیدنی و بهداشتی برطرف شود و در سفر بعدی به استان کرمانشاه شاهد اتمام و به ثمر نشستن این پروژه باشیم. رئیس جمهور در کمتر از یکسال تقریباً تمام استان‌های کشور را سفر کردند و بزودی سفرهای ایشان به تمام مناطق کشور به اتمام خواهد رسید و امیدواریم با همت مسئولان استان ظرف یک سال آینده این پروژه به بهره‌برداری رسیده و مردم از آن استفاده کنند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
امورات جانبازان را به امان خدا رها کرده دنبال آبرسانی به مناطق است، معلوم نیست ایشان رییس بنیاد است یا وزیر نیرو
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi