شناسه خبر : 91575
یکشنبه 26 تير 1401 , 16:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وزیر برای تبدیل وضعیت به میدان آمد

وزارت ارتباطات مطابق قانون تلاش می کند بقیه سهامداران پای کار بیایند و مجاب شوند تا قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در این شرکت اجرایی شود.

فاش نیوز- وزارت ارتباطات مطابق قانون فقط یک رای هیئت مدیره و ۲۰ درصد سهام شرکت مخابرات را دارد ولی تلاش می کند بقیه سهامداران پای کار بیایند و مجاب شوند تا قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در این شرکت اجرایی شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما همیشه از طرح سوال نمایندگان مجلس استقبال کرده و این ابزار نظارتی مجلس را در چهارچوب تعاملات؛ فرصتی مغتنم برای اصلاح فرآیندهای اجرایی می دانیم.

عیسی زارع پور پس از پایان جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس که محورش چرایی اجرا نشدن قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت مخابرات بود، افزود: در حدود یک سال اخیر نظارت های مجلس به ما خیلی کمک کرده است.

 وی قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را  لازم الاجرا دانست و آماری ارایه کرد که ۶۰ درصد از ایثارگران مشمول در وزارت ارتباطات از جمله در ستاد و ۱۰ سازمان زیر پوشش و به موجب این قانون تبدیل وضعیت شده اند.

به گفته زارع پور روند اجرای تبدیل ۴۰ درصد بقیه هم در این وزارتخانه در حال مراحل پایانی است.

وزیر ارتباطات از تلاش برای تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات که نمایندگان مجلس خواستار اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس و تشکیل پرونده قضایی از این وزارتخانه هستند، خبر و قول مساعد داد.

زارع پور خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات مطابق قانون فقط یک رای هیئت مدیره و ۲۰ درصد سهام شرکت مخابرات را دارد ولی تلاش می کند بقیه سهامداران پای کار بیایند و مجاب شوند تا قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در این شرکت اجرایی شود.
تصویر با صدا دارد ...

منبع: خبرگزاری صداوسیما
اینستاگرام
کاش برای واگذاری خودرو هم یکی جلو میومد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi