شناسه خبر : 91589
سه شنبه 28 تير 1401 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشن بزرگ ولایت با حضور قاضی‌زاده هاشمی

جشن بزرگ ولایت در باشگاه فرهنگی و ورزشی ستارگان ایثار روز شنبه 25 تیرماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
جشن بزرگ ولایت با حضور قاضی‌زاده هاشمی/ایثارگران اداره مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را به عهده می‌گیرند

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این مراسم که با حضور جمعی از جانبازان و ایثارگران برگزار شد، گفت: خانواده ایثار و شهادت سرزنده و فعال هستند و جانبازان ویلچری، بصیر، شیمیایی و اعصاب و روان با وجود اینکه سال‌های سال مجروحیت سخت پیدا کردند و علی‌رغم مشکلات جسمی روح بزرگی دارند و فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی را ادامه می‌دهند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: جانبازان با تشکیل گروه‌های جهادی به خدمت مردم در مناطق محروم مثل سیستان و بلوچستان می‌روند و علی‌رغم اینکه سفر برای آنها سخت است در این مناطق حضور پیدا می‌کنند و این فعالیت‌ها برای جامعه و فرزندان ما درس‌آموز است که جانبازان با وجود معلولیت جسمی به مردم خدمت می‌کنند.
معاون رئیس جمهور ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مراسم و تشکر از برگزارکنندگان آن گفت: برگزاری این مراسم‌ها نشان‌دهنده ظرفیت‌ها و توانایی‌های خانواده ایثار و شهادت است و بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش حمایتی و پشتیبانی دارد و برنامه بنیاد این است که با شناخت درست از مجموعه‌های ایثارگری به خانواده ایثار و شهادت در زمینه اداره مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی کمک کند.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: ایثارگران می‌توانند اداره هر بخش مرتبط با ایثارگران را خودشان به عهده بگیرند و بنیاد شهید و امور ایثارگران سیاست‌گذار و پشتیبان آنها در این مسیر است، شما ایثارگران در طول این 40 سال با انگیزه و توانایی در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی حضور داشته‌اید و بعد از آن صبوری کردید و همیشه با انگیزه در صحنه هستید و مدیران زیادی در جمع شما هستند که کار را جلو می‌برند و بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی دولت و مجلس باید به وظیفه خود عمل کند تا ایثارگران اداره امور را به عهده بگیرند.
سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران نیز در این برنامه گفت: امیدوار هستیم که با معرفت دل‌های دلدادگان انقلاب امت اسلام پیروز باشد تا روز موعود فرا برسد و حجت خدا ظهور کند و شهد حکومت اسلامی و حلاوت و شیرینی در دل همه مردم دنیا بچشانیم و این وعده حتمی از جانب خدا است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همیشه پای کار این انقلاب هستند و 43 سال است که این عزیزان با وجود اقدامات دشمنان در صحنه حضور دارند و شاهد صدها پیروزی در انقلاب اسلامی هستیم زیرا وعده خدا است که حزب شیطان نمی‌تواند بر حزب خدا پیروز شود و حزب خدا همیشه پیروز است.
سردار فدوی گفت: اگر در اموری که با مشکل مواجه هستیم به خدا توکل کنیم خدا به وعده‌اش عمل خواهد کرد. وعده خدا حق است و تخلفی بر وعده خدا نیست تنها باید به شروط و تکالیفی که خدا گفته است عمل کنیم همانند کارهایی که شهدا و جانبازان ما انجام داده‌اند.
اجرای برنامه ویژه عید غدیر خم، سرود حنانه، برنامه پرچم، دف زنی، سرود تصویری سلام فرمانده و ورزش پهلوانی از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
ای کاش ایشان رییس تشریفات دولت می شدند نه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران. ظاهرا به مسائل همایشی علاقه بیشتری دارند تا رسیدگی و پیگیری امور ایثارگران مثل خودرو و مسکن و ... تا الان باید مبلغ وام مسکن مشخص می شد، سال دومی است که مسئله واگذاری خودرو در بودجه سالانه تصویب شده و ... ولی ایشان فقط شهر به شهر دارد میگردد و در همایشها شرکت میکند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi