شناسه خبر : 91652
جمعه 31 تير 1401 , 08:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توسط مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی مطرح شد:

اجازه ندهیم برخی مسئولین به سهل انگاری عادت کنند!

برخی مسئولین بنیاد، در انجام وظایف خود کوتاهی نموده و به جهت رفع تکلیف، برای خرید ویلچر، تجهیزات، اقلام مصرفی درمانی مبلغی را در اختیار جانباز قرار داده...

فاش نیوز- مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی ایران در بیانیه ای منتشر کرد:

بسمه تعالی

قابل توجه جانبازان عزیز نخاعی
سلام علیکم
 با احترام بر اساس پیگیری‌های انجام شده تاکنون در خصوص تهیه و توزیع لوازم مصرفی درمانی به استحضار می رساند.
 پیرو آخرین تماس امروز مورخ ۱۴۰۱/۴/۲۹ با آقای دکتر کریمی، مدیرکل درمان اعلام فرمودند:

۱- امروز مبلغ ۱۵میلیارد تومان ( بر اساس مصوبه جلسه برگزار شده در دفتر آقای موهبتی معاون توسعه که با حضور هیئت مدیره انجمن، شبکه ملی،معاون بهداشت و درمان،مدیر کل درمان، مدیرکل بودجه و دیگر مسئولین مربوطه برگزار شده بود) در اختیار آقای دکتر رامزی مدیرکل پشتیبانی بنیاد قرار داده شد برای خرید انواع کیسه ادرار، کاندوم شیت و کیسه کلوستومی بصورت متمرکز برای جانبازان نخاعی.

۲-مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای خرید ویلچر تولید داخل از شرکت امید آذین در اختیار پشتیبانی  قرار داده شده است.

۳- برای خرید ویلچر حمام از شرکت امید آذین قرار شده است ترک تشریفات انجام شود.

۴- ۳/. از محل سرانه بیمه دیروز برای استان ها ارسال شده است.

۵- برای خرید لوازم و تجهیزات استان تهران طی تماس با آقای گودرزی مدیرکل بودجه بنیاد و تماس ایشان با مدیر بودجه استان تهران آقای خدایی، مشخص گردید مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای استان تهران تخصیص داده شده‌است جهت خرید تجهیزات و لوازم، که خرید لوازم مصرفی درمانی جانبازان نخاعی تهران نیز از این مبلغ اختصاص داده شده، باید تهیه و تامین گردد. (طبق گفته آقای گودرزی برای سایر استان ها نیز قبلاً بودجه لازم جهت خرید تجهیزات و لوازم اختصاص داده شده است، در صورت مغایرت مدیر کل استان با اداره کل بودجه و اداره کل درمان تماس حاصل نمایند.)

 متاسفانه علی رغم پیگیری های انجمن، بنیاد استان تهران به بهانه‌های مختلف و توجیهات غیر قابل قبول، نسبت به انجام وظایف خود در تهیه و تامین اقلام مصرفی درمانی جانبازان نخاعی تاکنون کم کاری و کوتاهی نموده است ،و پاسخگو نمی‌باشد.

 از آنجایی که مدت هاست برخی مسئولین و مدیران بنیاد، در انجام وظایف خود کوتاهی نموده و به تکلیف ذاتی و اصلی خود عمل نمی‌کنند و به جهت رفع تکلیف، برای خرید ویلچر، تجهیزات، اقلام مصرفی درمانی مبلغی را در اختیار جانباز قرار داده و یا از جانباز نخاعی می‌خواهند این اقلام را خریداری و سپس مبلغ آن را بعد از مدت ها از بنیاد دریافت کنند، انجمن نسبت به اینگونه اقدامات مخالف و معترض بوده است.

لذا از عزیزان جانباز درخواست داریم از پذیرفتن این امور خودداری نموده و بنیاد را نسبت به انجام امور موظف خود ملزم نمایند.
در صورت استمرار چنین اتفاقات نامناسب دیری نخواهد گذشت که برخی مسئولین بنیاد اینگونه کارها را الگوی خود قرار داده نسبت به سایر امور هم بی‌تفاوت باشند و از خود سلب مسئولیت نمایند.
با تشکر
حسین اسرافیلی
مدیرعامل
۱۴۰۱/۴/۲۹

اینستاگرام
مسئولان بی کفایت بمیرید بمیرید
سلام و عرض ادب و احترام به محضر جناب آقای اسرافیلی وهمه جانبازان واقعی عرض شود تاشهرهمین باشد و شهریارهمین باشدشک نکنیدآبی گرم نمی شود واینکه دوستمان فرمودندمسیولین بایدبگم دیگه مثل دهه شصت پیدا نمیشه الان همه شدندرییس وخب حب ریاست هم می طلبد که دستوردهدوامرکندوپایین دستی هاهم تملق و چاپلوسی کنندبلکه آخرماه از دزدی های که کرده بیشتر نصیبشان گردداینااگرمیخواستندبرای مظلوترین قشر جامعه هدف یعنی جانبازان کاری کنند کافیه فقط به جمله معروف امام خامنه ای باجان ودل گوش فرا داده که بارها فرموده اند همه از جنگ فارغ شده اند الا جانبازان و خانواده هایشان که بدرستی و بحق فرموده اند، مجروح جنگ
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi