شناسه خبر : 91659
شنبه 01 مرداد 1401 , 08:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدید معاون فرهنگی بنیاد از مجتمع توانبخشی ایثار قزوین

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین بر تسریع تجهیز این مجتمع برای خدمات‌رسانی به عموم مردم به‌ویژه ایثارگران تأکید کرد.
 
بازدید معاون فرهنگی بنیاد از مجتمع توانبخشی ایثار قزوین

 سید محمدصادق هاشمی معاون فرهنگی و آموزشی و رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار این استان بازدید کردند.
 معاون فرهنگی و آموزشی در جریان امکانات و برنامه‌های مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین قرار گرفت و بر تسریع تجهیز این مجتمع برای ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی و توانبخشی به عموم مردم به‌ویژه جامعه ایثارگران تاکید کرد.
 گفتنی است این مجتمع در زمینی به مساحت هفت هزار و 500 مترمربع و زیربنای هفت هزار و 200 مترمربع در کیلومتر 2 جاده قزوین – بوئین‌زهرا ساخته شده و شامل بخش‌های مختلفی مانند سالن‌های ورزشی، استخر، کلینیک‌های تخصصی بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، مشاوره، مرکز آب درمانی، اورژانس، سالن همایش و هتلینگ است.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در گلزار مطهر شهدا حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار سرلشکر خلبان شهید «عباس بابایی»، به مقام والای این شهید بزرگوار و امیران، سرداران و سه هزار شهید استان قزوین ادای احترام کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi