شناسه خبر : 92292
یکشنبه 23 مرداد 1401 , 08:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر و همسر شهیدان «نامجو باغینی» آسمانی شد

همسر شهید گران‌قدر «حسین نامجو باغینی» و مادر شهید «ماشاءالله نامجو باغینی» از استان کرمان صبح روز شنبه 22 مردادماه 1401 آسمانی شد و به شهیدانش پیوست.
 
مادر و همسر شهیدان «نامجو باغینی» آسمانی شد
حاجیه‌ خانم «زهرا نامجو باغینی» همسر شهید گران‌قدر «حسین نامجو باغینی» و مادر شهید «ماشاءالله نامجو باغینی» به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به شهیدانش پیوست.
مراسم تشییع این اسوه صبر و استقامت امروز یکشنبه 23 مردادماه از مسجد قائم کرمان به طرف قطعه والدین شهدا، جنب گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.
حسین نامجو باغینی، در هفتم فروردین 1309 در شهر باغین از توابع شهرستان کرمان به دنیا آمد. سال 1337 ازدواج کرد و صاحب سه پسر و دو دختر شد. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. چهارم فروردین 1361 در دشت عباس توسط نیروهای عراقی براثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. پیکر پاکش مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال 1376، پس از تفحص در گلزار شهدای شهرستان زادگاهش به خاک سپرده شد.
پسرش ماشاءالله (مسعود) نیز در چهاردهم شهریور 1338 در شهرستان کرمان به دنیا آمد. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. سال 1363 ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. سیز
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi