شناسه خبر : 92294
یکشنبه 23 مرداد 1401 , 08:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «عابدی» از نیشابور به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان والامقام «ابوالفضل و علیرضا جعفری» به علت بیماری در سن 79 سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
مادر شهیدان والامقام «عابدی» از نیشابور به فرزندان شهیدش پیوست

مرحومه «خاتون قائمی» مادر شهیدان والامقام «عباسعلی و احمد عابدی» جمعه 21 مردادماه 1401 در سن 79 سالگی به علت بیماری، پس از تحمل سال‌ها دوری از فرزندان افتخار آفرینش، آسمانی شد و به شهیدانش پیوست.
پیکر این تندیس صبر و استقامت در آرامگاه «بهشت فضل» نیشابور با ادای احترام مسئولان و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جمعه 21 مردادماه به خاک سپرده شد.
صدیقه خدیوی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی درگذشت این مادر فداکار را تسلیت گفت و برای بازماندگان صبری جزیل از خداوند منان مسئلت کرد.
شهیدان «عباسعلی و احمد عابدی» در 25 خردادماه 1342 و 20 تیرماه 1348 چشم به جهان گشودند و در یکم اسفندماه 1361 در خرمشهر و ششم اسفندماه 1362 در جزیره مجنون (عملیات خیبر) به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
گفتنی است؛ شهرستان نیشابور از توابع استان خراسان رضوی است که در 129 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده است، پرونده یک هزار و 864  شهید، چهار هزار و 658 جانباز و 287 آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi