شناسه خبر : 92436
پنجشنبه 27 مرداد 1401 , 06:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ثبت نام در سامانه سماح برای خدمات مطلوب به زوار

مدیر حج و زیارت خوزستان: به منظور برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به زوار اربعین، متقاضیان باید در سامانه سماح ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، محمد امین یاقوت در گفتگوی تلفنی با بخش خبر ۱۷ سیمای خوزستان گفت :متقاضیان پس از نام نویسی در سامانه سماح می توانند با مدارکی از جمله گذرنامه معتبر تا یک ماه اعتبار و کارت واکسیناسیون برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی اقدام کنند .

مدیر حج و زیارت خوزستان با تاکید بر اینکه برای برنامه ریزی به منظور خدمات رسانی مطلوب به زوار ثبت نام در سامانه سماح ضروری است افزود : همه زائران برای همیاری با ستاد ملی اربعین در سامانه سماح به نشانی https://samah.haj.ir/ثبت نام و مرز‌های خروجی را مشخص کنند.

وی با اشاره به اینکه هزینه بیمه زوار نسبت به قبل ۶۰ درصد کاهش یافته است گفت : امسال این هزینه ۱۸ هزار تومان تعیین شده است و زائران می توانند برای دریافت خدمات بیمه ای این هزینه را پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi