شناسه خبر : 92696
شنبه 05 شهريور 1401 , 11:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ابراز ارادت زن اندونزیایی به سیدالشهدای جبهه مقاومت

یک زائر اهل کشور اندونزی پس از زیارت مزار حاج قاسم گفت: امیدوارم من هم سرباز ایشان باشم.

 

زن اندونزیایی خود را سرباز حاج قاسم معرفی کرد+ فیلمشهادت برای سردار بزرگ جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی نه تنها غروب یک چهره مبارز در عرصه جهاد با ظلم و ستم نبود بلکه طلوع یک مکتب انقلابی و مومن بود که در آسمان جهاد و شهادت درخشید و چراغ راه انسان‌های آزاده‌ای شد که در پی بزرگمردان تاریخ به دنبال کشف حقیقت و مقاومت در این راه هستند.

پس از شهادت سردار سلیمانی در دی سال ۱۳۹۸ گلزار شهدای کرمان میعادگاه عاشقان این سرباز اسلام و مجاهد راه حق شد. علاوه بر زائران ایرانی مزار حاج قاسم زائرینی از کشور‌های مسلمان و غیر مسلمان در طول هفته بر سر مزار او حاضر می‌شوند و ارادت خود را به ساحت مقدس این شهید و دیگر شهدای حمله تروریستی فرودگاه بغداد نشان می‌دهند.

به تازگی زائری از کشور اندونزی در گلزار شهدای کرمان حضور یافت و مزار شهید سلیمانی را زیارت کرد. این زن اندونزیایی درباره حاج قاسم سلیمانی گفت که او یک سردار بزرگ برای من است و من هم مثل حاج قاسم یک مبارز هستم. او همچنین در یک جمله خطاب به تصویر سردار سلیمانی گفت که امیدوارم من هم سرباز ایشان باشم.

سردار قاسم سلیمانی فرماندهی جهانی جبهه مقاومت توانست با متحد کردن نیرو‌هایی از کشور‌های مسلمان به سیطره داعش در عراق و سوریه پایان دهد. وی دی ماه سال ۱۳۹۸ در حمله تروریستی آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به همراه ابومهدی المهندس فرمانده حشدالشعبی و چندتن از همراهانش به شهادت رسید.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi