شناسه خبر : 93265
پنجشنبه 31 شهريور 1401 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست برخورد جدی با قانون‌شکنان

درخواست برخورد جدی با قانون‌شکنان
 
اغتشاشات اخیر در نقاط مختلف کشور اگرچه از جهت کمی بسیار ناچیز است اما نوع خشونت و نحوه سازماندهی بی هیچ تردیدی کم سابقه بوده است.

شاید دیگر کمتر کسی باور کند مشکل این جماعت فوت مهسا امینی و گشت ارشاد باشد.

سازماندهی کم نظیر داخلی و خارجی از به خط کردن سلبریتی ها و پلتفرمها گرفته تا بازیگران و تشکل‌های سیاسی داخلی و خارجی، نشان می دهد این جریان مدتها برای چنین کارزاری برنامه ریزی کرده اند و مترصد فرصت بوده اند.

بی محلی قاطبه مردم ایران به فراخوان ضداتقلاب اگرچه نسبت به حجم تبلیغات و عملیات روانی این شبکه‌های برای آنها تحقیر آمیز بوده اما نوع خشونت ها و حرمت شکنی ها دل هر ایرانی آزاده ای را به درد می آورد.

در فیلم‌هایی که شب گذشته از اغتشاشات منتشر شده از آتش زدن مساجد و امامزاده ها گرفته تا برداشتن حجاب از سر زن محجبه و آتش زدن مامور پلیس دیده می شود. روزهای قبل نیز صحنه هایی از آتش زدن و جسارت به قرآن کریم و پرچم ایران در صفحات مجازی این افراد به نمایش گذاشته شد.

چنین حرمت شکنی هایی بدون شک با انگیزه دادخواهی ارتباطی ندارد و به نظر می رسد مدارا کردن پلیس با این افراد بیش از این ضرورتی ندارد.

از پلیس درخواست داریم با چنین حرمت شکنی هایی بدون اغماض برخورد کند. در این بین نباید از نقش سیاسیون و سلبریتی های قانون شکن غافل شد.
به نقل از فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi