شناسه خبر : 94088
یکشنبه 24 مهر 1401 , 10:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزند شهید بودن برای من افتخار است

«پاسالار» گفت: فرزند شهید بودن برای من افتخار است همینطور داشتن مادری که با استقامت توانست فرزندان آن شهید را تربیت کند، ما با خون شهید را در رگ هایمان داریم و تا آخرین لحظه راه پدرمان را ادامه می‌دهیم.

 
 
 

«مریم پاسالار» مدیر ارتباطات و بین الملل شهرداری بندرعباس و فرزند شهید «عبدالعلی پاسالار» در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: دوران جنگ برای تک تک هم‎میهنان ما خاطرات تلخ و زیبایی را به یادگار گذاشته است.

وی افزود: همبستگی و اتحاد مردم نشان داد که ایران اسلامی هیچ گاه دستخوش اتفاقات ناگوار نخواهد بود و مردم ما برای دفاع آماده هستند.

‌این فرزند شهید عنوان کرد: زمانی که کودک بودم با خانواده‌ام در نیروگاه اتمی بوشهر ساکن بودیم و یک منطقه نظامی بود که توسط نیروهای بعثی چندین بار مورد حمله هوایی قرار گرفت.

پاسالار با اشاره به یکی خاطراتش گفت: تقریبا 7یا 8 ساله بودم یعنی آبان 1367 هواپیماهای بعثی نیروگاه اتمی بوشهر را بمباران کردند، به خاطر دارم در مدرسه بوعلی سینا بودم که با نیروگاه اتمی فاصله‌ای چندانی نداشت، وقتی هواپیماهای بعثی آمدند، ما وارد زیرزمین شدیم و خیلی از مراکز  و نیروگاه را بمباران کردند که یکی از پدران همکلاسی‌هایم شهید شد و خیلی از خانواده‌ها داغدار شدند.

وی عنوان کرد: آن زمان با اینکه پدرم جانباز بود اما معنای شهادت را درک نمی‌کردم، همکلاسی من که پدرش را از دست داده و شهید شده بود احساس همدردی را نداشتم و نمی توانستم دردش را تسکین دهم. این خاطره زمانی بعد، اتفاق افتاد که پدرم شهید شد و آن حسی که آن همکلاسی‌ام در آن لحظه داشت و خانواده‌اش داغدار بود را خودم لمس کردم.

پاسالار گفت: فرزند شهید بودن برای من افتخار است همینطور داشتن مادری که با استقامت توانست فرزندان آن شهید را تربیت کند، ما با خون  شهید را در رگ هایمان داریم و تا آخرین لحظه راه پدرمان را ادامه می‌دهیم.

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi