شناسه خبر : 94576
پنجشنبه 05 آبان 1401 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت نیروی سپاه در ملایر

فاش نیوز - سروان علی نظری در دفاع از امنیت و تعقیب و گریز معترضان در شهرستان ملایر به شهادت رسید.

 

​عصر دیروز چهارم آبان ماه سروان علی نظری از پاسداران ناحیه ملایر در تعقیب و گریز معترضان به ضرب گلوله به درجه رفیع شهادت رسید.

 

 
 محمد رحیمی دادستان ملایر با اشاره  به شهادت یکی از پاسداران شهرستان ملایر اظهار کرد: در جریان اغتشاشات شامگاه امروز چهارشنبه، نیروهای امنیتی به خودرویی مشکوک شده و دستور ایست به راننده می‌دهند، اما سرنشینان بی توجه به دستور متواری می‌شوند.

وی با بیان اینکه در تعقیب و گریز، خودرو برای لحظاتی با شلیک ماموران انتظامی متوقف می‌شود، افزود: در همین حین یکی از نیروهای اطلاعات سپاه به خودرو نزدیک شده که پس از باز کردن درب آن، با شلیک مستقیم یکی از اغتشاشگران به شدت مجروح می‌شود.

دادستان ملایر با اشاره به اینکه این پاسدار امنیت به نام علی نظری پس از انتقال به بیمارستان، از شدت جراحت به درجه رفیع شهادت نائل شد، گفت: یکی از متهمان نیز در جریان درگیری مجروح شده است، با وجود متواری شدن ضاربان، هر چهار متهم شناسایی شده و دستگیری آنان با توجه به مسلح بودنشان به سلاح گرم، برای حفاظت از جان مردم به جد در دستور کار نیروی های انتظامی و امنیتی قرار دارد.

 

حسن خانجانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان نیز چهارشنبه شب با تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: شهید نظری به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و برای بررسی موضوع به آنها نزدیک می شود.


وی بیان کرد: طبق شواهد اولیه این خودرو دارای سه یا چهار سرنشین بوده که در تعقیب و گریز یکی از آنها با باز کردن در وسیله نقلیه به سمت این پاسدار شلیک می کند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان ادامه داد: تیمی از دادستانی در محل وقوع جرم حضور یافتند و دادستان ملایر هم دستورات لازم و تشکیل پرونده قضایی را داده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: عاملان شهادت سروان علی نظری از پاسداران سپاه ملایر و شهید مدافع امنیت به سزای عمل خود می رسند.
 
روابط عمومی سپاه انصارالحسین استان همدان نیز با تایید این خبر اعلام کرد که سروان «علی نظری» از نیروهای سپاه ناحیه ملایر در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

پاسدار شهید نظری متولد سال ۱۳۶۹ و دارای یک فرزند دختر است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi