شناسه خبر : 94641
شنبه 07 آبان 1401 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کتاب قوانین و مقررات کاربردی ایثارگران منتشر شد

در بخش‌های ۱۶ تا ۲۷ کتاب «قوانین و مقررات کاربردی خانواده بزرگ ایثارگران» آیین‌نامه‌های اجرایی قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به نگارش در آمده است...

فاش نیوز - نشر شاهد کتاب «قوانین و مقررات کاربردی خانواده بزرگ ایثارگران» را با هماهنگی اداره‌کل مجلس و لوایح بنیاد شهید و امور ایثارگران با موضوع ایثارگران جنگ، وضع حقوقی و قوانین ایران در ۲۵۲ صفحه و ۱۰۰۰ نسخه منتشر کرد.

بر اساس این گزارش کتاب قوانین و مقررات کاربردی ایثارگران در ۲۸ بخش نوشته شده است: بخش اول کتاب به فرمان ۱۰ ماده‌ای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) برای تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی می‌پردازد.

در بخش دوم موضوع آیین‌نامه تشکیل شورای مشاوران وزرا و مسئولان هماهنگی در امور ایثارگران، بخش سوم مصوبه شورای عالی اداری در خصوص ادغام نهادهای متولی امور ایثارگران، بخش چهارم قانون اساسنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران، بخش پنجم اساسنامه طرح شاهد، بخش ششم قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، بخش هفتم سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی ایثارگران، بخش هشتم مصوبات شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، بخش نهم ایثارگران در قانون برنامه ششم توسعه، بخش دهم ایثارگران در قانون مدیریت خدمات کشوری، بخش یازدهم قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، بخش دوازدهم طرح سپاس از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بخش سیزدهم شرح وظایف پست سازمانی «مشاور وزیر و هماهنگ‌کننده امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی»، بخش چهاردهم برنامه‌ها و فعالیت‌های سال ۱۴۰۱ مشاوران وزرا در دستگاه‌های اجرایی و بخش پانزدهم به موضوع آیین‌نامه تعیین و احراز مصادیق علمی شهید، در حکم شهید و سایر مصادیق ایثارگری، پرداخته است.

در بخش‌های ۱۶ تا ۲۷ کتاب «قوانین و مقررات کاربردی خانواده بزرگ ایثارگران» آیین‌نامه‌های اجرایی قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شامل ماده (۱۱)، ماده (۱۲)، ماده (۳۲)، (۳۸)، (۳۹)، (۴۰)، (۵۳)، (۵۵)، (۶۴)، (۶۵)، (۶۶)، (۶۷)، (۶۸)، (۷۰) به نگارش در آمده است، در فصل هفدهم کتاب آیین‌نامه اجرایی فصل سوم قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، فصل بیست‌ و ششم کتاب در خصوص آیین‌نامه تشویق و حمایت از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر و در فصل بیست و هشتم کتاب سقف تسهیلات مسکن ۱۴۰۱ ایثارگران به نگارش در آمده است.

نسخه الکترونیک کتاب قوانین و مقررات کاربردی ایثارگران را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید.

دانلود کتاب قوانین و مقررات کاربردی ایثارگران

اینستاگرام
به روز نیست!
خب دیگه از فردا همه مشکلات ایثارگران حل میشه
بسه دیگه خسته نشدید کتاب قوانین اجرا نشده و نمیشه چاپ میکنید
کدام کاربرد کدام قوانین !!!خجالت بکشید
عجب خودرویی دادید
عجب تبدیل وضعیتی
عجب تامین مسکنی
عجب حقوق و درمان رایگانی
بسه دیگه ونقدر سو استفاده نکنید از ایثارگران
لعنت خدا بر اون مسئولی که واسه اجرا نکردن قوانین ایثارگران هزارتا بهانه میاره
گل بود و به سبزه نیز آراسته شد ! گربه محض رضای خدا موش نمی گیرد! از کی تا حالا و به این سرعت کتاب قانون ایثارگران چاپ و بیرون دادید ! ؟ این هم یکی از همان شاهکار های بنیاد و عوامل پشت پرده است که با زیرک خاص می خواهند قوانین و آیین‌نامه‌های غیر رسمی و مغایر قانون را قانونی جلوه دهند !
باید به اطلاع شما بنیاد و مسئولین نالایق برسانم که ایثارگران خیلی وقت است که به ذات و نیت درونی شما پی برده اند این اولین بار نیست که سر ایثارگران را شیره می مالید ، جایی که باید عجله کرد و برای ایثارگران کاری انجام داد انجام نمی دهید ، چون به نفعتان نیست ، مثل همین پرداخت پاداش بازنشستگی جانبازان ماده ۳۸ ، جایی که نباید عجله کرد ، عجله می کنید مثل همین جمع آوری و چاپ کتاب قانون مثلاً ایثارگران !
مگر ایثارگران این آیین‌نامه من درآوردی شما را قبول داشتند و دارند که شما سریع آن را به کتاب قانون تبدیل کردید !؟ مگر جانبازان ماده ۳۸ از به خاطر آیین‌نامه غیره رسمی و من درآوردی شما از بنیاد در کمیسیون ماده ۱۶ شکایت نکردند !؟ چرا کمیسیون ماده ۱۶ که پاسخ روشن نمی دهد !؟ مگر وظیفه کمیسیون ماده ۱۶ صدور رای چه مثبت چه منفی نیست چرا هیچ رایی صادر نکردند !؟ آیا جز این است که کمیسیون هم دستش با بنیاد و دیگر مسئولین در یه کاسه است !؟ واقعاً جای بسی تأسف دارد برای بنیاد و مسئولین زیربط که همیشه و در همه حال دنبال دور زدن قانون و همچنین دست بسر کردن ایثارگران و جامعه هدف ! وعده وعید ، شعار و دریغ از یک عمل !
به هر حال ما جامعه هدف این نوع قوانین و آیین‌نامه‌های من درآوردی و غیره رسمی مواد ۳۸ ، ۳۹، ۴۰ ، ۵۳ ،. ۵۵ که به تازگی و به پیشنهاد رئیس بنیاد بوده را به رسمیت نمی شناسیم و از نظر ما مغایر قانون قبلی و قانون جامع می باشند! هر آیین‌نامه ای که منطبق بر قانون مصوب مجلس نباشد در صورتی که حق ذینفعان در آن نادیده گرفته شود ، آن آیین‌نامه هیچ ارزش و اعتباری ندارد ! حالا شما مسئولین و بنیاد می خواهید این قوانین را به زور به خورد جامعه هدف بدهید یک بحث دیگری است ! که البته شما زور و قدرت دارید این کار را هم می کنید ! ولی اگر ذره ای وجدان و ایمان به روز رستاخیز داشتید این کار رو با ایثارگران نمی کردید ایثارگرانی که برای کشور و وطن از جانشان گذشتند و از جان مایه گذاشتند این است دستمزد و پاداششان !؟
قانون ماده38 که نوشته 30 سال سابقه از اولین دریافتی. برای بازنشستگی جانبازان حالت اشتغال ماده 38. واز تاریخ حالت اشتغال هیچ صحبتی نشده. پس قانون خیلی روشن بیان فرموده و نیاز به استفساریه واصلاحیه ندارد. شما را به عدالت عدل حضرت علی قسم هرچه زودتر پاداش بازنشستگی جانبازان را پرداخت کنید مگر این بندگان خدا چندصباح دیگر در قیدحیات هستندآیا 36 سال سابقه برای بازنشستگی کافی نیست. آیا تا صبح بیدار بودن ودرد کشیدن وناله کردن جانبازی را دیده اید. شنیدن کی بود مانند دیدن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi