شناسه خبر : 94803
شنبه 21 آبان 1401 , 13:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر جانباز و آزاده شهید در مشهد تشییع شد

پیکر جانباز و آزاده شهید در مشهد تشییع شد

پیکر پاک آزاده و جانباز شهید "محمدرضا بهپورنیا" در مشهد تشییع و به خاک سپرده شد.

به نقل از بنیاد شهیدوامور ایثارگران خراسان رضوی، پیکر این جانباز سرافراز 70 درصد صبح امروز با حضور خانواده و همرزمانش از مهدیه خیابان امام رضا(ع) به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد و پس از اقامه نماز در این مکان مقدس، در آرامستان خواجه اباصلت مشهد به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام مهدی حسن زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی شهادت این جانباز 70 درصد را تبریک و تسلیت گفت و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه خداوند منان مسئلت کرد.

جواد غلامپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه مراسم تشییع جانباز شهید بهپورنیا ظهار داشت: آزاده سرافزار شهید بهپورنیا در دوران اسارت و حضور در زندان‌های رژیم بعث به واسطه ضربات و آسیب‌های بدنی دچار عارضه مغزی شده و  نیمی از بدنش فلج بود و وی که در این سال‌ها از عارضه قطع نخاع و فلج رنج می‌برد دیروز صبح بر اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به فیض شهادت نائل آمد.

گفتنی است، شهید «محمدرضا بهپورنیا» فرزند محمد علی در دوم مهر 1345 در مشهد چشم به جهان گشود و در چهارم خرداد 1367 به اسارت درآمد و در هشتم شهریور 1369 پس از 27 ماه از بند اسارت آزاد شد اما به دلیل آسیبهای بدنی در دوران اسارت، دچار ضایعه مغزی و فلج شد.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi