شناسه خبر : 95322
دوشنبه 23 آبان 1401 , 10:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وداع باشکوه مردم مازندران با پیکر مطهر شهید وجیه‌الله آذرنگ+تصاویر

حضور مردم انقلابی در مراسم شب وداع با پیکر مطهر شهید مدافع امنیت وجیه الله آذرنگ، فضای محفل را نورانی کرد و شب به یاد ماندنی برای مردم رقم زد و جلوه دیگری به مراسم بخشید.

وداع باشکوه مردم مازندران با پیکر مطهر شهید

 مراسم وداع با پیکر مطهر شهید پاسدار مدافع امنیت وجیه الله آذرنگ در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر برگزار شد.

حضور مردم انقلابی در مراسم شب وداع شهید، فضای محفل را نورانی کرد و شب به یاد ماندنی برای مردم رقم زد و جلوه دیگری به مراسم بخشید.

                

پاسداران مدافع امنیت و حریم جمهوری اسلامی ایران با فدا کردن خود، اجازه سوء استفاده دشمنان و بدخواهان ملت و انقلاب را نمی‌دهند و مردم ما نیز قدردان آنان هستند.

               

اهمیت اینگونه مراسم شهدا را نمی‌توان انکار کرد؛ چراکه به ما یادآوری می‌کنند که همواره مدیون خون شهدا هستیم و این راه را ادامه خواهیم داد.

آیین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام هم راس ساعت ۹ صبح امروز از مقابل سپاه سوادکوه، در شهرستان زیرآب برگزار و در روستای کارمزد، زادگاه شهید تدفین خواهد شد.

              

شهید وجیه الله آذرنگ از رزمندگان لشکر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا بود که در راه  پاسداری از مرز‌های کشور در شمالغرب به شهادت رسید.

 

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi