شناسه خبر : 96024
پنجشنبه 17 آذر 1401 , 10:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ادای احترام دانش‌آموزان نیشابوری به پیراهن متبرک شهدا

در راستای طرح «بوی پیراهن یوسف پیامبر (ع)» صورت گرفت؛

دانش‌آموزان دبستان و دبیرستان دخترانه بقراط نیشابور به پیراهن شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت و همچنین پرچم‌های متبرک از حرم حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابولفضل‌العباس (ع) و حضرت علی‌بن‌موسی الرضا (ع) ادای احترام کردند.

 طرح «بوی پیراهن یوسف پیامبر (ع)» به همت موسسه فرهنگی هنری «یادیاران نیشابور» در دبستان و دبیرستان دخترانه بقراط نیشابور اجرا شد.

در این مراسم، دانش‌آموزان به پیراهن شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت و همچنین پرچم‌های متبرک از حرم حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابولفضل‌ العباس (ع) و حضرت علی‌بن‌موسی الرضا (ع) ادای احترام کرده و ۲ نفر از دانش‌آموزان، دلنوشته‌ای را در خصوص سردار شهید «نورعلی شوشتری» و «محسن قاجاریان» در جمع دانش‌آموزان قرائت کردند.

«ابراهیم شبان» رزمنده دوران دفاع مقدس و از اعضای موسسه «یادیاران نیشابور»، هدف از برگزاری طرح «بوی پیراهن یوسف» را ارتباط معنوی دانش‌آموزان با شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: ما از شهدا فاصله گرفته‌ایم؛ لذا برای این‌که دل‌های پاک و معصوم بچه‌ها را با شهدا پیوند بزنیم، می‌توانیم در قالب همین طرح آن‌ها را با شهدا آشنا کنیم.

ادای احترام دانش‌آموزان نیشابوری به پیراهن متبرک شهدا

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi