شناسه خبر : 96106
یکشنبه 20 آذر 1401 , 10:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماجرای پخش شکلات در تشییع شهید «زینال‌زاده»

مادر شهید «حسین زینال‌زاده» گفت: اگر حسین من را به شهادت رساندند، صدها هزار حسین دیگر هستند تا از این مملکت دفاع کنند و فرزند دیگرم را نیز حمایت می‌کنم تا راه حسین را ادامه دهد.

 

مادر شهید زینال‌زاده: صدها هزار «حسین» دیگر هستند تا از این مملکت دفاع کنندچقدر زیباست که دوست قدیمی، در مراسم تشییع یک شهید، در کنار هم «عکس شهادت» بگیرند، آن هم درحالی که پشت سر آن‌ها گنبد طلایی حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) می‌درخشد؛ و چقدر زیباتر که پس از گرفتن این «عکس شهادت»، تنها ۲ روز بیشتر نگذرد که هر دوی آن‌ها به آرزوی خود برسند. شاید خدا به برکت آن شهیدی که این ۲ دوست قدیمی به مراسم تشییع او رفته بودند، دعای آن‌ها را مستجاب کرده بود!

«دانیال رضازاده» و «حسین زینال‌زاده» هردو آرزوی شهادت داشتند؛ این را مادر‌های هردوی آن‌ها گفته‌اند. وقتی مادر شهید «دانیال رضازاده» در برنامه‌ای تلوزیونی سخن می‌گفت، تأکید کرد: «دانیال» همیشه می‌گفت که برای شهادت من دعا کن و من می‌گفتم که «یا امام حسین (ع)، دانیال من خیلی سختی کشیده است، او را به آرزویش برسان!». واقعا برای شهادت او دعا کردم. من اگر فرزند دیگر هم داشتم، باز هم آن‌ها را در راه رهبرم و به عشق رهبرم فدا می‌کردم. (بیشتر بخوانید)

مادر شهید «حسین زینال‌زاده» هم همین‌طور؛ او هم در برنامه «بدون تعارف» به همین نکته اشاره کرد که فرزند او هم عاشق شهادت بود؛ برای همین بالای سر پیکر مطهر او، بر سر تشییع‌کنندگان شکلات ریخت؛ چراکه معتقد است که فرزندش به آرزوی خود رسیده است.

این مادر شهید، ابتدا از فرزند خود این‌گونه گفت: «حسین» کلاً وقف مردم بود، منتظر بود و می‌دید تا چه‌کسی، چه نیازی دارد؟ تا به کمک آن‌ها برود؛ هرجایی که برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان و سازندگی در مناطق روستایی نیاز بود، می‌رفت.

وی افزود: «حسین» پول‌ تو جیبی ماهیانه خود را برای خودش خرج نمی‌کرد و من بعد از مدتی متوجه شدم که با چند نفر از دوستان خود، پول‌های‌شان را روی هم می‌گذاشتند و برای خانواده‌های نیازمند بسته معیشتی تهیه می‌کردند.

مادر شهید «زینال‌زاده»، در ادامه به ماجرای شهادت فرزند خود اشاره و تصریح کرد: مهاجم ابتدا یک چاقو در کتف و یک چاقو در پهلوی حسین زده و یک ضربه هم بر سرش می‌زند که حسین در همان‌جا شهید می‌شود. او چاقو را چنان در سر حسین زده که نوک چاقو برگشته بود. مهاجم خودش اعتراف کرده است که من گول شبکه‌های خارجی را خوردم.

این مادرِ شهید تأکید کرد: من برای شهادت حسین، نه خودم را زدم و نه گریه کردم؛ چون راه و آرزوی حسین شهادت بود، یک شب گفت که دعا کنید که من شهید شوم و گفت که اگر من رفتم نگران نباشید؛ چراکه من اگر بروم، شما راحت می‌توانید با چادر خود در خیابان قدم بزنید، ما که می‌خواهیم برویم؛ پس دعا کنید که شهید شویم تا شما امنیت داشته باشید!

وی به ماجرای عکس شهادت فرزندش با شهید «دانیال رضازاده» اشاره کرد و گفت: روز تشییع پیکر شهید «حسن براتی»، یعنی ۲ روز قبل از شهادت حسین و دانیال، با همدیگر عکس می‌گیرند و به دوستان خود می‌گویند که اگر شهید شدیم، عکس ما را روی حجله‌مان بگذارید؛ دقیقاً هم همین عکس را هم روی حجله آن‌ها گذاشتند.

مادر شهید «زینال‌زاده» همچنین به ماجرای پخش شکلات در کنار پیکر مطهر فرزند شهید خود اشاره و خاطرنشان کرد: آن‌جا فقط به فکر این بودم که به حسین تبریک بگویم؛ چراکه به آرزوی خود رسیده است؛ لذا برای این شکلات پخش کردم تا همه مردم بدانند که او به آرزویش رسیده است و گفتم که اگر حسین من را به شهادت رساندند، صد‌ها هزار حسین دیگر هستند تا از این مملکت دفاع کنند و فرزند دیگرم را نیز حمایت می‌کنم تا راه حسین را ادامه دهد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi