شناسه خبر : 96437
پنجشنبه 01 دي 1401 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگ نهایی سناریوی آمریکایی اغتشاشات پائیز ۴۰۱ رونمایی شد:

مریم رجوی رئیس جمهور ایران شد!

در این نوشتار سه مرحله حرکت نمایشی رئیس جمهور شدن مریم رجوی و بخشی از سوابق درخشان! وی بیان شده است...

فاش نیوز - در این نوشتار سه مرحله حرکت نمایشی رئیس جمهور شدن مریم رجوی و بخشی از سوابق درخشان! وی بیان شده است.

 

بخشی از سوابق مریم رجوی و گروهک سازمان منافقین:

  1. سازمان مجاهدین خلق در سال 1354 با تغییر ایدئولوژی، مارکسیسم را پذیرفت و به دنبال آن تصفیه های خونینی در داخل این سازمان صورت گرفت و تعدادی که مقاومت کردند از جمله مجید شریف واقفی را به قتل رساندند.
  2. مریم رجوی در سال ۱۳۵۹ از سوی سازمان مجاهدین خلق ایران به عنوان یکی از کاندیداهای تهران معرفی گردید؛ ولی از سوی مردم رای نیاورد.
  3. سازمان مجاهدین خلق در 30 خرداد 1360 با اعلام جنگ مسلحانه و شورش های خیابانی، وارد فاز نظامی علیه ملت انقلابی شدند.
  4. این گروهک به سرکردگی مسعود و مریم رجوی بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم شهرهای مختلف ایران را با ترور و بمب گذاری و انفجار در سال 1360 و 1361 (که کشور درگیر جنگ تحمیلی بود) به شهادت رساندند.
  5. مسعود رجوی به همراه بنی صدر معذول، به صورت زنانه در ششم مرداد ۱۳۶۰، از ایران به فرانسه فرار کرد.
  6. مریم رجوی نیز در سال ۱۳۶۲ از ایران فرار کرد.
  7. وی اوایل سال ۱۳۶۴ از همسر منافقش (مهدی ابریشمچی که از سال 1358 با وی بود) جدا شد و بلافاصله به عقد سوم مسعود رجوی درآمد.
  8. اردوگاه اشرف (بنام همسر اول رجوی) در ۸۰ کیلومتری مرز ایران در سال ۱۳۶۵ با حمایت صدام، تأسیس شد و حدود 3000 منافق در آن مستقر شدند و در آنجا ضوابط سخت تر از پادگان را اعمال کردند که علاوه برحجاب اجباری حتی زنان قدرت انتخاب رنگ روسری خود را نداشته و بایستی همه رفتار، احساسات و اختیارشان تابع فرقه رجوی می بود!
  9. وی از سال ۱۳۶۵ به بعد فرمانده نظامی حملات از عراق علیه ایران را بر عهده گرفت!
  10. وی با پشتیبانی صدام و غرب، در مرداد سال ۱۳۶۷ با عنوان عملیات «فروغ جاویدان» فرمان حمله نظامی و تجاوز به غرب ایران را داد، ولی با عملیات مرصاد رزمندگان بشدت تار و مار شده و شکست خوردند.
  11. سازمان منافقین در سال 1368 به طور محرمانه و گسترده، اعضای خود را مجبور به طلاق های ایدئولوژیک نمود؛ بدین معنا که همه اعضا برای همیشه حق ازدواج را از خود سلب نموده و زنان گروهک را عقیم و از همسر و فرزندانشان جدا کردند.
  12. انتفاضه شعبانیه یا قیام مردم عراق علیه حکومت صدام حسین در شعبان سال ۱۴۱۱ق مطابق با سال ۱۳۶۹ش و تصرف چهارده استان از هجده استان عراق در مدت ۱۵ روز محقق شد؛ ولی با کمک منافقین به صدام، کشتار وسیعی علیه مردم مسلمان و کردهای عراق صورت گرفته و سرکوب شدند.
  13. سازمان مجاهدین خلق که پنج دهه قبل با شعار ضدامپریالیستی شکل گرفته بود، به دیدار رئیس سازمان سیا رفته و اطلاعات محرمانه ایران را در اختیار آنان می گذارد.
  14. مریم رجوی از اجلاس وزیران خارجه کشورهای جی 8 درخواست تحریم همه‌جانبه علیه ایران را نموده بود.
  15. و موارد دیگر... 
  16.  مریم رجوی با انتصاب وزیر خارجه دولت ترامپ و حمایت۲۵۰ سناتور آمریکایی مریم 69 ساله باصطلاح رئیس جمهور ایران شد!
  17. گرچه این حرکت ها ارزش و ثمری به جز زحمت ندارد، ولی احتمالا امریکایی ها برنامه های جدید سیاسی را برای اعمال فشار در سیاست های جهانی تحت سلطه خود برعلیه کشورمان به راه خواهند انداخت.

مراحل راهبرد منافقین و مشرکین: با سه حرکت نمایشی، این نمایش شتر در خواب بیند پنبه دانه، به روز یافته:

مرحله نخست؛ مریم رجوی در سال ۱۳۷۲ از سوی شورای! ملی! مقاومت! ایران! رئیس جمهور موقت کشور نامیده شد!

مرحله دوم: این سرکرده گروهک منافقین به دنبال اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای ایران، هیجانی شده و خیال کرده جمهوری اسلامی در حال شکست است؛ لذا در تاریخ ۷ مهر ۱۴۰۱ در صفحه توئیترش، خودش را رئیس جمهور ایران معرفی کرد!

مرحله سوم: دیکتاتورترین زن دنیا (مریم رجوی با نام سابق مریم قجر عضدانلو ) از سوی وحشی ترین و جنایتکارترین کشور دنیا (آمریکا) به عنوان رئیس جمهور ایران (بزرگترین کشور وملت ضد امپریالیسم امریکا) منصوب شد. مایک پامپئو وزیر خارجه دولت ترامپ در یک نشست ضدایرانی در واشنگتن با دخالت در امور داخلی ایران، ضمن حمایت از اغتشاشات در ایران، مریم رجوی را به عنوان رئیس جمهور ایران منصوب کرد. ۲۵۰ سناتور آمریکایی نیز از برنامه‌های سرکرده گروهک تروریستی منافقین حمایت کردند!   

سخن پایانی

بعد از 44 سال رهایی ایران از زیر چنگال امریکا، هنوز امریکایی ها باور ندارند و فکر می کنند که ایران یکی از ایالت های آنان بوده و برای آن رئیس جمهور انتخاب کرده تا با اوهام خود بتوانند مجددا" بر ایران حکمرانی کنند.

پیشنهاد می شود مریم رجوی به صورت مسافر عادی به ایران بیاید و در خیابان ظاهر شود و عکس العمل برخورد مردم با خودش را ببیند!

 از یک سو انسان خنده اش می گیرد از اینهمه سفاهت و اوهام و از سوی دیگر لرزه بر اندام انسان می افتد که اگر عنایت الهی و رهبری امام خامنه ای و هوشیاری مردم نباشد، بدتر از داعش را بر کشور مسلط می کنند.

 برخی از روحانیون غفلت زده و رجال سیاسی و بخشی از مردمی که در این سه ماه آشوب های پائیز 1401 ساکت بوده و یا احیانا از مرگ مهسا امینی برداشت های غلطی داشته اند، با آشکار شدن سناریوی امریکایی ها بایستی متوجه ابعاد ناپیدای این اغتشاشات و پوچی شعارهای زن، زندگی و آزادی شده و علیه آن موضع گیری نمایند. و الا نشان از غفلت زدگی مفرط آنان بوده و پیاده شدن آنان از قطار انقلاب اسلامی به سوی فجر مهدوی (عج) را به همراه خواهد داشت!

* دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی

اینستاگرام
من بعنوان یک ایرانی انقلابی و فدایی امامین انقلاب و ولایت، هرگز ازدشمنان انقلاب، واهمه ای ندارم.
چراکه سکانداری این کشتی پر فراز و نشیب و طوفان زده و سربلند، نماینده خدا بر روی زمین و آسمانهاست.
تا ولایت هست،، ظالمین، وحشت زده و شکست خورده اند.
حضرت امام ره ، آب پاکی را به دست بشریت ریختند.
(آمریکاهیچ غلطی نمیتواندبکند.)
والسلام.
این گروهک منحوس وخارج نشین مزدور اجنبی هیچگونه پایگاه مردمی ندارد حتی در بین اعضا و هواداران سابق بسیار منفور است خوشبختانه بسیاری از طرفداران و اعضای سایق با توجه به خیانت های آشکارا آب توبه را بر تن خویش ریخته اند و به دامن اسلام ناب محمدی برگشته اند ایندهء خوبی برای ان متصور نیست چوب حراج زدن به سرزمین خود عاقبت خوشی ندارد آمریکا دلخوشیش به ایتها در حد فریب افکار عمومی است ترامپ و ایادیش چیز بهتر از ایتها را پیدا نکرده اند.
چرا سربازان گمنام امام زمان علیه السلام این عفریته را به ایران و برای محاکمه قبل از مرگش نمی‌آورند ،یک نفر چقدر پست میشود که این همه جنایت می‌‌کند ،اینهمه خانواده هارا داغدار میکند.بیش از هفده هزار خانواده را مصیبت زده و داغدار کردی ،خجالت و شرم نمیکنی که حالا میخواهی بر آنها حکومت کنی.توی پست که حرف زدنت مثل گربه ها هست. داری میآیی شاهزاده پهلوی ،پسر مامان و خود مامانش وگلشیفته ومسیح علی نژاد و کثافت هایی مثل خودت را بیآور که دادگاه عدل الهی ایران محاکمه و همراه بقیه اغتشاشگران وطن فروش اعدام شوید تا آن دنیا رییس جمهور آنها در جهنم باشی.الی برکت الله
آخه کدام بی شعور خری که اندازه الاق هم نمی فهمه گفته مریم رجبی گفتار لاش خور می تونه. ریس جمهور ایران باشه اونی که مثل حیوان هردفعه باچندین مرد حیوان تر از خودشه خودفروش بی شرف به دردچاه توالت می خوره نه ریاست جمهوری شغال، کفتار
مریم خانم من ۴۸ ساعت توی مریوان .استان کردستان ناخداگاه افتادیم دست گرو تو با ما چه کردین .که خدا خواست نجات پیدا کردیم ولی تا زند هستم یادم نمیره
کثیف ترین موجوداتی هستند که در زمان جنگ تحمیلی از تنبان صدام لعنتی آویزان شده و بر علیه ملت ایران اسلحه برداشتند من جنایات شما را در عملیات مرصاد دیدم رزمندگان دلیرمرد این آب و خاک خوب این موجودات پلید را به سزای اعمالشان رساندند
برای اینکه پورهء این گروهک جنایتکار وخیانتکار را بزنیم در دورهء بعدی ریاست جمهوری انشالله به اقای رییسی پیشنهاد میدهیم معاون اول و چتد تن از وزیران را از بین بانوان فرهیخته انتخاب کند..پس نسوان عزیز خودتان را دز مقابله با این سازمان تروریستی و همدست دشمن بعثی در جنگ و گرا دادن به بمبارانها و موشکباران شهرها و کشتار مردم بیگناه نشان بدهید.
خدایی از آقای ابوبکر بغدادی میخوام قبل اومدن مریم یاکوزا یه ویزا سفر به همون مناطق تحت کنترلش بده از اتاق فرمان خبر دادند بغدادی فنا رفتن پس آقای ظواهری ویزا طالبان بدین بابا من می ترسم بخدا اینا پاشون برسه روزی هزار میگیم طلبه ها چقدر جلوی طرف بی احترامی میکردیم بنده خدا نهایت یه مثال بی ادب بی تربیت میگفت می رفت اینا بیان خانوما پوتین جور کنید باید سربازی برید سبیل از الان انتخاب کنید روسری قرمز بعد عقده همین مانتو آرایش رو دلتون میزارن یعوع میگن ارتش مجاهدین به قانون فلان بچه دوم را باید به پادگان های شربت بسپارید وگرنه زنده زنده می سوزانیم تیمسار ارتشبد مریم یاکوزا بخدا دوستان اینا اینجور قانون میزارن زن عموی من بردارش دوتا فرار کردن نروژ منافق بودن بعد بخشیده شدن اومدن بخدا میگن یعنی توروخدا سپاه هرکی میاد خیابون باتوم ساچمه ی ول‌کن آقا منم شلوغ کردم منم دیدین بزنید دهنمو آسفالت کنید والا فردا این داعشی دهه ۶۰ بیاد فوشش آینده به من بده تو همسال تو این آوردید منو با آرپیجی بزنید والا گور پدر مسعود مریم نجس بدبخت هرزه چیزایی ازش بهم گفتن با سند هرزه تمام عیاره بابا فکر کن علی کریمی ضد نظام به رجوی گفت خفه شو بدون چه اشغال های عستن
وای بی شوخی دخترا از آلان سربازی یاد بگیرن خب ارتش میگم درجات از سرجوخه سرباز صفر سرباز یکم دوم ول کن گروهبان سوم گروهبان دوم گروهبان یکم استوار دوم استوار یکم ستوان سوم ستوان دوم ستوان یکم سروان سرگرد سرهنگ دوم سرهنگ تمام امیر امیرسرتیپ سرلشکر سپهبد ارتشبد این درجات نیروی زمینی ارتش خواهران عقب گرد به چپ یا زیر سقف کلاه بردارید پا بچسبانید جای سقف نیست با کلاه احترام بزارید که مجاهدین اضاف خدمت شون سوزوندن کل جسم زنده زنده گفتم خانوما زن زندگی آزادی درجات از الان یاد بگیرن راستی اینا از داعش بدترن یعوع میگن قانون مجاهدین فرزند سوم به مجاهدین باید ببخشید وگرنه سوزاندن زنده زنده یا همین یه تیکه روسری الانم درصدی نمیزارن باید روسری قرمز سبیل بدون آرایش پوتین مانتو هم رنگ همش مزا بود ولی بخدا اینا قانون های دارن میزارن بدتر از طالبان داعش بخدا صدای گرگ میشنوم بخدا جدی می‌شنوم الان با بچها اومدیم روستا سر سبز کوهستانی شمال جواهر ده رودسر گیلان تبلیغ هم گفتم انجام بدم مردم بحال خونه کا گلی دادن بخدا بدون پول بخاری نفتی هست برف زده جاتون خالی ولی مریم رجوی رضا پهلوی منو یاد یه کاندید انداخت گفت ریس جمهور شم نمیزارم یخچالی خالی باشه بیکار هیچکس بعد به نفع کسه دیگه الکی کنار رفت چون میدونست نمی تونه رضا پهلوی هم چون خودش میدونه امریکا جوری غارتگر نمی تونه حرف بزنه جلوی مردم باز خار میشه گفت همین فاز ادب روشنفکری دوتا استوری بسه بخدا مریم رجوی روانی هست بزنید جدا شدها از فرقه رجوی ببین چی میگن وحشت میکنی میگفت حمله مرصاد البته اونا حمله فروغ ما دفاع مرصاد فکر کنم میگفت تمام نیروها خارج نشین ۷۰ درصد بودن که گلت بلد نبودن دست بگیرن تو لوازم مدارک دانشگاه آوازم آرایش داشتن که بکی از افسران منافقین میگه اینا توان نگر داشتن یه بسیم رو دوش ندارن مرگ بر رجوی علی کریمی ۹۰ روز کشور نا آرام کلی داغدار لعنت بهت کریمی اشغال سلبریتی ها اشغال بای
باسلام گاهی وقت هاجای تعجب هست بعضی درحال حاضردرمطالب خودشان ازمریم رجوی بعنوان ریس جمهورآینده ایران حرفی میزنندبیشترشباهت به یک حقه سینمایی هست تااینکه اسم این جنایتکاررابعنوان ریس جمهورایرانی که هزاران شهیدبخاطره صلابتش داده است فکرمیکنم این هم جهت داغ کردن تنوراعتراضات گفته شده ایشان خودش راریس جمهور معرفی کند مگرمیشودفردی درانطرف دنیامدعی ریس یک کشوری متل ایران بشوداولاملت دیگه ملت گذشته نیستندبه این راحتی اجازه تغییروتحول حکومت رادرایران بدهندبله مشکلات هست صددرصدتغییروتحول درقوانین ومسولیین وغیره لازم هست ولی این مملکت وملت انقدرفهم وشعورودانش وعلم دارنندکه به عقب برنگردندنسل امروزایران بفکرسربلندی وارامش وافتخارایران هستندنه اینکه اجازه بدهندامثال مریم رجوی هاوغیره بخواهندمجددخون وخونریزی ایجادکننددیگه عصراینگونه کارهاتمام شدملت هابفکرآرامش ودوستی هستند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi