شناسه خبر : 96442
چهارشنبه 30 آذر 1401 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیات تشییع ۴۰۰ شهید گمنام در ۶ دی اعلام شد

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) گفت: روز 6 دی 400 شهید در سراسر کشور تشییع می‌شوند که پیکر 200 شهید از ساعت 8 صبح از مقابل دانشگاه تهران بدرقه خواهد شد.

جزئیات تشییع 400 شهید گمنام در 6 دی اعلام شد/ بدرقه 200 شهید از مقابل دانشگاه تهران

 نشست خبری مراسم تشییع پیکر مطهر ۴۰۰ شهید گمنام با حضور سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) و اصحاب رسانه در سالن قصرشیرین موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی امروز صبح چهارشنبه ۳۰ آذرماه برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار حسن‌زاده با بیان اینکه تشییع ۴۰۰ شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و مقارن با ایام شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت در ۶ دی ماه جاری برگزار خواهد شد، افزود: این برنامه از ساعت ۸ صبح به طور همزمان در سراسر کشور انجام می شود. این شهدای گمنام مربوط به عملیات های بدر، رمضان بیت المقدس، کربلای ۵ و ۶ و والفجر یک هستند.

وی افزود: پیکر مطهر ۲۰۰ شهید گمنام در مراکز استان‌ها تشییع خواهند شد. در تهران نیز میزبان ۲۰۰ شهید گمنام خواهیم بود که این مراسم هم از ساعت ۸ صبح جلوی در اصلی دانشگاه تهران انجام خواهد شد و سپس بر دستان مردم خداجوی و شهیدپرور تهران به سمت معراج شهدا تشییع خواهد شد.

سردار حسن زاده اظهار داشت: مراسم وداع با پیکر ۲۰۰ شهید گمنام در تهران شب دوشنبه ۵ دی ماه در مسجد جامع خرمشهر موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگاز می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در مراسم تشییع شهدای گمنام در سال گذشته تا ساعت ۱۴:۳۰ به طول انجامید، برای برنامه امسال در نظر گرفتیم در طول مسیر تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام، ۲۵۰ ایستگاه صلواتی بر پا شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi