شناسه خبر : 96482
شنبه 03 دي 1401 , 08:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار معاون فرهنگی بنیاد با خانواده شهیدان «حاج بابایی»

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان سفر به استان همدان با خانواده شهیدان «حاج بابایی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار معاون فرهنگی بنیاد با خانواده سرداران شهید «حاج بابایی»/حمایت از ساخت فیلم بر اساس کتاب «حاج جلال»

سید محمدصادق هاشمی در این دیدار گفت: کتاب «حاج جلال» شرح حال و دوران رزمندگی و جانبازی پدر شهیدان «حاجی بابایی» به زیبایی نوشته شده و از تک تک کلمات این کتاب استقامت و ایستادگی حاج جلال دیده می‌شود.
وی صبر و فداکاری خانواده شهید حاج بابایی را ستود و تأکید کرد: چنانچه نویسنده‌ای توانمند بتواند از کتاب «حاج جلال» فیلم‌نامه‌ای قوی به نگارش درآورد، بنیاد شهید و امور ایثارگران از ساخت فیلم یا سریال با موضوع این پدر شهید حمایت خواهد کرد.
مجید صفدریان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، مردم مریانج را افرادی ولایتمدار و پای کار نظام معرفی و عنوان کرد: همه اهالی شهر مریانج در طول دفاع مقدس خدمات زیادی به جبهه‌ها داشتند و جوانان بسیاری از این دیار راهی جبهه‌ها شده و شهدای قابل توجهی تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده‌اند.
وی افزود: حاج جلال پدر شهیدان حاج بابایی هم‌پای فرزندان و دامادان شهیدش در جبهه‌ها حضور داشته و ایشان از جانبازان دفاع مقدس هستند.
در ادامه «حمید رضا حاج بابایی» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و برادر سرداران شهید خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهدا بیان کرد و معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد از این خانواده معظم شهید تجلیل به عمل آورد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi