شناسه خبر : 96878
چهارشنبه 14 دي 1401 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس:

دولت به تعهدات خود در قبال ایثارگران به‌خوبی عمل کرده‌است

موارد مانند حق پرستاری، درصدها، کمیسیون‌های پزشکی دارو و درمان ایثارگران به‌ عنوان مباحث کلیدی در نشست‌های مشترک نمایندگان ایثارگر مجلس با نهادهای متولی امر ایثارگری...

فاش نیوز - رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت از عملکرد دولت، اجرای تعهدات ایثارگری قانون بودجه سال 1401 راه خوب و مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگاری پارلمانی ما، حجت‌الاسلام حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی اختصاصی با اشاره به بندهای "د"، "ج"، "و" تبصره 20 قانون بودجه از عملیاتی شدن تعهدات دولت نسبت‌ به جامعه ایثارگری تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: در جلساتی که با مسئولان بنیاد شهید، دستگاه‌ها و نهادهای متولی امر ایثارگران در کشور در ماه‌های اخیر برگزار کردیم مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری و راه‌حل و پیشنهادات آنها را در مورد ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

نماینده ایثارگر استان تهران در بهارستان با اشاره به نشست‌های مشترک ادامه داد: با دعوت از NGO (ان جی او) رزمندگان بنیاد شهید و ستاد مشترک و جمع‌بندی این جلسات تلاش می‌کنیم تا پیشنهادات بسیار خوب و مؤثری در برنامه هفتم توسعه کشور در امور ایثارگران داشته باشیم.

نماینده دوره نهم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی افزود: ما از دولت تشکر می‌کنیم که در برنامه ششم موارد خوبی که برای ایثارگران لحاظ شده بود را اجرا و عملیاتی کرده‌ است و به‌نظر من دولت با سکانداری آقای رئیسی در امر ایثارگری تاکنون بسیار خوب عمل کرده‌ است و به تمام مصوبات مربوط به ایثارگران جامعه عمل پوشاند. همچنین به بند "د" و "ج" تبصره20 بودجه عمل کرده است.

رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس یازدهم تصریع کرد: موارد مانند حق پرستاری، درصدها، کمیسیون‌های پزشکی دارو و درمان ایثارگران به‌ عنوان مباحث کلیدی در نشست‌های مشترک نمایندگان ایثارگر مجلس با نهادهای متولی امر ایثارگری بوده‌ است. ان‌شاءالله در برنامه هفتم توسعه بتوانیم با ارائه پیشنهادات کارشناسی شده و قانونی موانع قانونی موجود در خصوص جامعه ایثارگری را به‌ طرف مشکلات آن‌ها را با کمک وزارت دفاع، سپاه پاسداران، ستاد کل نیروهای مسلح و بنیاد شهید و امور ایثارگران حل‌وفصل کنیم.

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: با توجه به این‌که دولت سیزدهم، هنوز لایحه بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه کشور را تاکنون به مجلس شورای اسلامی ارائه نداده است، تلاش نمایندگان ایثارگر بر این موضوع متمرکز است که پیشنهادات را جمع‌بندی و در وقت رسیدگی به بودجه و برنامه هفتم توسعه در صحن علنی ارائه دهند.

رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت در پایان درخصوص عملیاتی شدن بند "و" تبصره 20 قانون بودجه متمرکز شد: خوشبختانه دولت تاکنون به‌ خوبی به تعهدات خود در این مورد عمل کرده‌ است و تقریباً نزدیک به 80 درصد آن عملیاتی شده‌ است و امید داریم تا پایان سال‌جاری به‌صورت کامل و کلی قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت‌خانه‌ها‌‌، دستگاه‌ها، سازمان‌ها و  نهادهای دولت اجرایی شود.

اینستاگرام
سلام.جناب نماینده کدام عمل کجادولت بخوبی عمل کرده ؟!حق پرستاریهارابرخلاف قانون از57درصدکردند38درصدآنهانصف نیمه پرداخت شده هنوزچهارماه ازمعوقات همان 38درصدراندادندآنوقت شماتعریف وتمجیدمیکنید.!کجاعمل کردند؟!واقعابی خبریدیاشمارازدیدبه دربی خیالی ووووو
بله کاملا
بیمه - حقوق - حق پرستاری - خودرو و ........
باسلام وعرض ادب ما را ببین چه توقعی از حاج آقا داشتیم با این دفاعیات حسابی ناامید شدیم خدا به دادمان برسه به این بی خیالی و سرپوش گذاشتن روی .....
سلام ودرود
جناب نوروزی چنان میگه دولت وظیفه خودرا انجام داده که مردم فکر میکنند ما دیگر مستاجر نیستیم
پول دارو وبیمه هامان فی الفور پرداخت میشود
سرماه چنان حقوقی به ما میدن که ما گرانیها را نمیبینیم وبر ما بیتاثیرند
وبه همین صورت ا بوده وهست بدنام کردن وسیاه کردن ایثارگران الکی میگه همه مسائل حل ودولت تعهدات خودرا انجام داده است
ادوستان فاش نیوز صدای ما باشید
که باوجود همه مشکلاتی که تحمل میکنند وصداشان به خاطر مسائل کشور بر نمیاد جناب نماینده میخواد از نجابت ایثارگران همچون گذشته سواستفاده کامل کرده وبکند
با وقاحت اسم همه مسائل ومشکلات را میبرد ومیگوید همه حل شدن
ولی مطمئن باشید کبا وجود تحمل این همه مشکل
متحمل میشود در اینده نزدیک مشکل مسکن
معلوم خواهد کرد که چقدر خدمت کردید
انقدر مسئولان بی عرضه وبی برنامه هستند که نمیتوانند از زمین های دولتی که قیمتی هم ندارند
به نیازمندان به اندازه یک سر پناه واگذار کنند
هم دولت وهم نمایندگان هیچ برنامه ای برای مسکن ندارند واگرم دارند برای کسانیست که پارتی دارند وشاید هم اصلا نیاز به زمین ومسکن ندارند
پس اصل مشکل دست نخورده باقیست
احتمالا سهم نمایندگان را به موقع و تمام و کمال پرداخت کرده اند یا جانبازانی که این نمایندگان معرفی نموده اند کارشان درست انجام شده. آقاجان دلت خوش است بیمه تکمیلی که دیگه ارزشی نداره هیچ دکتر و مرکزی قبولش نداره. پاداش پایان خدمت جانبازان ماده ۳۸ چه شد؟؟ تکلیف ذخیره مرخصی جانبازان به کجا کشید ؟ آقای نماینده ما همان دم خروس را باور میکنیم.
سلام.خداقوت اقای نوروزی کدام خدمات به خوبی اجراشده؟ ازشمابعیداست چنین گزارشی ارایه میدهید..حق پرستاری؟ از۵۷درصدبه ۳۷درصد کاهش بدون معوقات..خودرو کلا تعطیل.درمان نصف نیمه.تبدیل وضعیت نیمه کاره...ازبرنامه ی ششم وقانون جامع چنددرصد اجرایی شده؟ ازشما انتظارنداشتیم حاجی
این همه که فرمودید 1% !!!
99% باقیمانده را خراب کرده است!!!!!
احکام ازکارافتادگی کلی جانبازان (احکام حالت اشتغال) را ابطال کرده است!!!!!!!!!!
این کاریعنی چی؟!
احکامی که در دهه 70 صادرشده است!
شما، یا پول نداری یا خبر نداری!!!
و...
خودرو هم که فعلاً تو هواست.فاش نیوز حداقل این زخم زبان‌ها را منتشر نکنی ما کمتر میسوزیم
سلام برادر نماینده دولت یک مصوبه برای رزمنده گان اجرا ننموده ! شما به عنوان نماینده که وظیفه ات نظارت بر قوانین مجلس می باشد به ما بگو کدام مصوبه مجلس برای رزمنده گان توسط دولت اجرا شده ؟ تا کنون یک رزمنده تسهیلات مسکن گرفته ! تا کنون رزمنده وهمسر وفرزندش از تخفیف شهریه 30درصد دانشگاه استفاده نمود؟ تا کنون یک رزمنده شش ماه به بالاخود و خانواده اش ازتخفیف حمل ونقل هوایی وریلی وغیره استفاده نموده؟ کدام رزمنده معافیت درمانی گرفته ؟به ازای هرماه جبهه یک در صد چه شد ؟ ووووو
سلام ، تا زمانی که جانباز مستاجر باشد و هزینه درمانش را با وام پرداخت کند نیاز به شعار دادن نیست بلکه باید چشم بمالند تا واقعیت را در میدان عمل مشاهده کنند چون روی کاغذ اعداد و نوشته ها بی معنی هستند. بنابراین مسئولان خودشان را با تعدادی آمار دست ساز سرگرم نکنند و تلاش کنند تا واقعیت میدانی را درک و اقدام نمایند گرچه خیلی دیر شده اما از هر جای ضرر برگردی منفعت است.

اقدام دولت سابق آمریکا در هدف قرار دادن فرماندهان پیروزی، تجاوز آشکار به سرزمین و حاکمیت عراق است.
این اقدام می توانست به تهدید امنیت کل منطقه منجر شود.
خون های شهدا، پاک است و نباید هدر رود.
که گزینه مقاومت و رویارویی با آمریکا در عراق تا پایان اشغالگری و نیز بسته شدن پرونده مجازات عاملان و آمران جنایت فرودگاه بغداد، همچنان روی میز است.
بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حمله پهپادی آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به همراه ابومهدی المهندس، قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. همراهان عراقی شهید سلیمانی به فرودگاه آمده بودند تا از میهمان عراق استقبال کنند.
مسئولیت پرداخت مطالبات بازنشستگان با مخابرات ایران است ولی متاسفانه از دی ماه سال 1400 تاکنون عمل و اجرا نکرده است چرا؟
و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مطالبان بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور بیش از 999 هزار بار هم اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه در کشور به اصطلاح اسلامی هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نکرده است و پاسخگو و جوابگو هم نیست و نبوده است چرا؟
و این در حالی است که 80 الی 90 درصد بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ایثارگر هستند.
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
از کرامات شیخ ما این است کشمش را خورد وگفت شیرین است . عالم بی عمل به چه ماند به زنبور بی عسل .

چرا وام تعاون مرا نمی پردازند؟ حدود 29 ماه قبل برای دریافت وام درمخابرات منطقه تهران درخواست کردم اما متاسفانه هنوز از پرداخت این وام خبری نشده است چرا؟ چرا با گذشت بیش از 29 ماه هنوز مدیران و مسئولان مخابرات منطقه تهران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟ از جناب آقای مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران درخواست رسیدگی دارم مرتضی – بازنشسته مخابرات تهران با شماره کارمندی 1420070
کارت ایثارگری بسیجی و هم سربازی در جبهه را دارم
تاکنون هیچ توجه ی نشده است چرا؟

و این در حالی است که متاسفانه دولت 100 درصد به تعهدات خود در قبال ایثارگران به‌خوبی عمل نکرده‌است چرا؟
1401/06/15 - 14:03
و این در حالی است که متاسفانه مشکلات ایثارگران در شرکت مخابرات هنوز هم حل نشده است چرا؟
مشکلات رزمندگان در شرکت مخابرات هنوز هم حل نشده است چرا؟
و متاسفانه تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟


مسئولان کاری که نمی‌توانند انجام دهند را وعده ندهند
بعد از 11 ماه و 15 روز هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشده‌ام و هیچ مسئولی هم در‌این‌باره پاسخگو نیست و نبوده است چرا؟
تاکنون بیش از هزار بار هم اعتراض کردم ولی متاسفانه هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
ازمسئولان امر درخواست بررسی و حل مشکل را دارم.
بازنشسته تأمین اجتماعی از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه

بسیاری از بانک‌ها ضمانت بازنشسته‌ها را قبول ندارند
برخی از بانک‌ها در روز‌هایی خاص اقدام به تشکیل پرونده برای متقاضیان دریافت تسهیلات می‌کنند که این روند قابل قبول نیست.
وزیر امور اقتصاد و دارایی می‌گوید که دریافت تسهیلات تا صد میلیون تومان هیچگونه ضامنی نیاز ندارد، اما بانک‌ها از متقاضیان دریافت وام، سه ضامن با گواهی کسر از حقوق می‌خواهند.
بانک‌ها شرایط دریافت وام را دشوار کرده‌اند
بانک‌ها به جای تسهیل‌گیری در فرآیند اخذ وام، با ایجاد موانع دریافت تسهیلات را برای متقاضیان دشوار کرده‌اند.


باسلام خدمت سردبیر گرامی اگه اینا واقعا میخان مطالبات وخواربار یک سال روپزداخت کنن پس چرا تهران پرداخت نمیکنن
یک سال گذشت از خواربار و مطالبات خبری نشدحداقل سود سهام را بدین این که دیگه به تعرفه و فروش املاک ربطی ندارد
مطالبات وخواربار بازنشستگان شرکت مخابرات هیچ ارتباطی و ربطی به فروش املاک ندارد و باید با درآمد شرکت مخابرات پرداخت شود.





در پاسخ به حجت‌الاسلام حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی
بعد از 11 ماه و 15 روز است که متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشده‌ام و هیچ مسئولی هم در‌این‌باره پاسخگو نیست.
بازنشسته تأمین اجتماعی از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه

و این در حالی است که مشکلات ایثارگران از سال 1359 تاکنون حل و فصل نشده است چرا؟
حل مشکلات ایثارگران با حرف شعار حل نخواهد شد و حل نمی شود.
حل مشکلات ایثارگران نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است

گرفتن وام فقط در یک ساعت! و این در حالی است که بنده متاسفانه بارها در باره بانک ملی شعبه نسیم شهر رباطر کریم به رئیس کل بانک مرکزی اعتراض کردم و پیام دادم ولی متاسفانه تاکنون پیگیری، بررسی و رسیدگی هیچ خبری نیست چرا؟
بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم، بازنشستگان تامین اجتماعی را تحریم کرده است که گواهی کسر حقوقی یا ضمانت تامین اجتماعی را قبول نمی کند چرا؟
چرا با گذشت بیش از 27 ماه هنوز رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بازرسی بانک ملی ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟
وام ودیعه مسکن به 223 هزار خانوار پرداخت شد/ و این درحالی است که اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یکماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشته با حقوق 10م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد 2358 مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.! برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که 15میلیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.
پدر من 27 ماه سابقه درجبهه در سال 63 الی 65 در زمان جنگ تحمیلی بوده است و متاسفانه تاکنون هم هیچ گونه ارزشی قائل نیست و نبوده است چرا؟
این اوج بی انصاف بودنتون رو نشون میده که این حرف رو میزنین چندین ساله که میگین خودرو میدیم و هر بار تا آخرای سال کش میدین بعد میگین ایشالا سال بعد خدا ازتون نگذره که اینجوری بی ابرومون کردین و دیگه جلوی خانواده نمی‌تونیم سر بلند کنیم
آقای نوروزی ومسولین ایثارگربه جان مادرتان وبه حق خون حاج قاسم وشهدارزمندگان معسر زیرشش ماه راازبدبختی وتبعیض نجات دهیدرزمنده چه شش ماه یاپنج ماه مهم ازجان گذشتن برای کشورومردم مارانجات دهید
باسلام تقریبا در مورد صدور بلیط هواپیما صد درصد تعهد خود را در مورد ایثارگران واجد شرایط عملی ننموده اند،وشرکت هما وآسمان هم باشیوه ای غیر شفاف برای رزمندگان که بطور کلی به تعهد خود عمل نکرده ودر مورد سایرن هم نارضایتی گسترده وجود دارد
ایشان درست می فرمایند. مشکل مسکن و حقوق و درمان ایثارگران کامل حل شده. منتهی ایثارگران بصیرت ندارند ببینند. شاید هم کوریم. خدا چه داند.
جناب آقای نوروزی نماینده محترم مجلس این آمار متعلق به آقای قاضی زاده است که می گویند : فقط ۱۹ درصد قوانین ایثارگری اجرا شده اما شما می فرمایید ۸۰ درصد قوانین عملیاتی شده ...
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تیرماه 1401در گفت و گوی تصویری با خبرگزاری ...:
جالب شما بدانید ما استخراجی که کردیم کلاً 19 درصد قوانین ایثارگران که بار مالی دارد، اجرا شده، بقیه یا اصلاً اجرا نشده یا نصفه‌نیمه اجرا شده است و بار مالی این قوانین در سال 1400، 126 هزار میلیارد تومان بوده در حالی که بودجه بنیاد 31 هزار میلیارد تومان بوده است.
به نظر شما این وسط این اختلاف آمار و نظر کمی زیاد و بحث انگیز نیست؟
لطفاً اگر در نظر داشتید آماری ارائه بدهید به جای نشست با مسئولان بنیاد شهید با ایثارگران و جانبازان نشست داشته باشید تا متوجه بشوید مشکلات و مسائل ایثارگران دقیقاً چیست و آنگاه آمار دقیق و کارشناسی ارائه بفرمایید تا چنین تناقض فاحشی در آمار وجود نداشته باشد...
باسلام طبق قانون اساسی انتخاب مسول میزان رای ملت هست ولی درایران مافعلادوست بازی شده اداره کشورجناب حسن آقاشما سالها در عراق بودیدنبایدبخاطره خوش امدن جناب. ریسی تعریف وتمجیدکنیدلطف. کنیدبامدرک وسندازکارهای جناب ریسی واین دولت درحق قشر ایثارگران انجام داده است رابیان کنیدشماازطرف خودتان میتوانیدتشمرکنیدازطرف خانواده شهیددرروستاکه فقط سالی یک بار کارمند بنیادقم جهت گرفتن حق ماموریت میرونندشمااگرواقعامردعمل هستیدیک گروه بطورناشناس بین مردم جامعه روانه کنیدتاخوب مطلع بشویدملت چقدرازاین بنیادومسئولین رضایت دارندشماهابدون تحقیق وتفحص فقط به چندتاایثارگردوربرخودتان توجه نکنید بخدا مردم ازدست شماها شاکی هستندفقط می ترسند
سلام .به قول حضرت نوروزی همه مسائل حل ومشکلی وجود ندارد
مشکل دارو وبیمه ومستمری ومخصوصا مسکن همه حل شده
ایثارگران که ازحل این مسائل خبر ندارند وهمچنان در گیر مشکلات هستند وروز به روز بدتر هم میشوند
پس هزینه ها پرداخت شده ولی به دست ایثارگران نرسیده
پس طبق روال عادی باید کسانی دنبال اختلاسگر باشند
شما که بی خیال جانبازان بخصوص جانبازان زیر 25 درصد
سلام بر جانبازان و همدردانم.واقعا شما و اطرافیانت همه چیز گرفتن.ما جانبازان هنوز به اینها نرسیدیم و نخواهیم رسید وقتی شما و امیر آبادی رئس فراکسیون ایثارگران باشید .خدایی قیامت چطور میخاید جوابگو باشید
جناب نوروزی چی شده نکنه خورشیدبرعکس طلوع کرده،
ازکدام عمل دولت 1_حق پرستاری طبق قانون براساس پایه حقوق کارگران که خوبه خجالت بکشید2_حسب قانون سربازان وظیفه وبسیجیان از کار افتاده کلی پس از 30سال همطراز با نیروهای پایور آنهم با دو رتبه بالاترسنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی جانبازان حالت اشتغال وجانبازان ماده38بایستی پرداخت میشدکه به لطف شما به اصطلاح نمایندگان انقلابی خورده شدمگرنه اینست زمانی که افرادی در دوائر دولتی مشغول به کار هستند پس از 30سال سنواتشون پرداخت می‌شود حال آنکه جانبازان که چنانچه آخرین نفرمجروح در دفاع مقدس بیش از3دهه گذشته خجالت بکشید، 3_حسب قانون هر10سال یکدستگاه خودرو ساخت داخل با شرایط مندرج در متن قانون آمده است بایستی به جانبازان 70 درصد واگذارمیشدخجالت بکشید، 4_طبق قانون فرزندان جانبازان70 درصد همچون فرزندان شهداء بطورمساوی ازمزایا وامکانات بهره مند شوند بازم خجالت بکشید، ماازطلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده مارا مس کنید خجالتتتت بکشیدددد
با سلام به همرزمان خوبم
ابتدا لازم میدانم به حال خود و جامعه ایثارگر تأسف بخورم که امثال نوروزی ها به نمایندگی از جامعه ایثارگران کشور تریبون را در دست میگیرند و اینهمه از دولت تعریف و تمجید میکنند و مردم هم با خواندن این قبیل مطالب غیر واقعی فکر میکنند که همه امکانات کشور بین ایثارگران تقسیم می شود!! به جناب نوروزی عرض کنم حدود چهل سال از شروع جنگ گذشته و آنچه که جامعه ایثارگر دیده و شنیده فرافکنی مسئولان بوده که کمتر از یک هزارم آن هم واقعیت ندارد و هر آنچه در خصوص تسهیلات رفاهی به ایثارگران بوده در حد حرف و حدیث و بزرگنمایی بوده و لاغیر.جانبازی که حدود چهل سال قبل مجروح گردیده و اکنون هم به سن پیری رسیده ممکن است بعد از اینهمه انتظار و گذشت عمر مفید امسال یک مستمری حداقل به مبلغ سه میلیون و چهارصدتومان دریافت نماید.و این مستمری ناچیز با این تورم افسارگسیخته حداکثر میتواند ۶روز معاش خود و خانواده اش را تأمین نماید.در طول دهه های گذشته و تا به اکنون بارها وعده های خودرو و مسکن و زندگی آنچنانی داده شده و پایان آن برای جامعه ایثار سرابی بیش نبوده است.جای تعجب است که آقای نوروزی با شجاعت و جسارت تمام اینگونه به جامعه ایثار توهین میکند.خدمات و امکانات رفاهی نهادهای حمایتی به مددجویان به مراتب بیشتر از خدمات و تسهیلاتی است که بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه هدف ارائه میدهد. مع ذالک بیان اینگونه مسائل و رسانه ای کردن آنها جز ظلم به جامعه ایثار نتیجه دیگری نخواهد داشت و روز قیامت باید تاوان این فرافکنی ها داده شود.
باسلام خواهش میکنیم ازمدیران فاش نیوزبخاطره خداهم شده چندتاازاین پیام هارابه اطلاع قاضی زاده ونوروزی وحتی اگربتوانیدبه سمع رهبری برسانیداین بزرگترین خدمت هست
شما هم خوب از ما ایثارگران پله ساختید و رفتید مجلس وکیل شدید!!....که بعد از این همه بدبختی و ظلمهایی که که دولت ها و شما مجلسیان بر ما روا داشتید اینجوری از یک دولت ضعیف در مورد ایثارگران صحبت کنید.!! از خدا نمیترسید دیگه!!
حاجی اقا فکر کنم شما از اطلاعات جانبازان خبر نداری دولت به جامعه ایثار گران چیکار کرده حدعقل معیشتی بیمه دی سهام دی کدام بگیم

دولت به تعهدات خود در قبال ایثارگران به‌خوبی عمل نکرده‌است.
و هم مجلس شورای اسلامی به تعهدات خود در قبال ایثارگران به‌خوبی عمل نکرده‌است.
حضور مدیرعامل و هیات عالی شرکت مخابرات ایران در مزار شهداء باغ رضوان ارومیه
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بدو ورود به آذربایجان غربی در مزار شهداء باغ رضوان ارومیه حضور یافت.
و این در حالی است که مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از دی ماه سال 1400 تاکنون بن خواربار بازنشسته های شرکت مخابرات را در سراسر کشور پرداخت نکرده است وخودداری کرده است و هنوز هم خودداری می کند تاکنون هم بیش از 999 هزار بار در رسانه های اعتراض کرده ایم و متاسفانه هیچ کسی هم پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
مشکلات امروز بازنشستگان شرکت مخابرات درسراسر ایران همان نتیجه دستاوردهای برجام بوده است
رفاه کارگران و بازنشستگان از اولویت‌های اصلی دولت است 100 درصد فقط دروغ بوده است
و این در حالی است که امروز یکشنبه 25 دی آبان ماه سال 1401 است بن خواربار بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون پرداخت نشده ؟ تا کی باید منتظر بمانیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران حق وحقوق هزاران نفر کارکنان رسمی و به ویژه بازنشسته های شرکت مخابرات را پایمال و ضایح کرده است و به کربلا هم می رود شرم آور و تاسف بار است
مسئولیت پرداخت مطالبات بازنشستگان با مخابرات ایران است ولی متاسفانه از دی ماه سال 1400 تاکنون عمل و اجرا نکرده است چرا؟
و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مطالبان بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور بیش از 999 هزار بار هم اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه در کشور به اصطلاح اسلامی هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نکرده است و پاسخگو و جوابگو هم نیست و نبوده است چرا؟


سلام فقط در یک کلام جایگاه ایثارگران رامشخص کنید هیچ سهمیه ای برای ما در نظر نگرفته اند حتما" حداقل هر نفر جانباز یک استخدامی برای فرزندش در نظر می گرفتید

شرم آور و تاسف بار است که دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات سکوت اختیار کرده اند چرا؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi