شناسه خبر : 96888
چهارشنبه 14 دي 1401 , 08:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست بررسی قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران برگزار شد

پنجمین نشست بررسی قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران سه‌شنبه 13 دی ماه با حضور معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد.
 
پنجمین نشست بررسی قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران برگزار شد

 عادل مهری ورنیاب، مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در این جلسه گفت: پیرو پیشنهاد اصلاح قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران توسط اعضای شورای مرکزی و همچنین شبکه ملی ایثارگران، معاونت حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران به واحدها و معاونت‌های مختلف از جمله اداره‌کل دانش پژوهان و تشکل‌ها متنی را ارسال و درخواست کرد تا نظرات سایر تشکل‌های ایثارگران را اخذ کنیم.
مهری با بیان اینکه این نشست‌ها با حضور نخبگان و تشکل‌های ایثارگری برگزار شد، تأکید کرد: با نمایندگان حقوقی این تشکل‌های شاهد و ایثارگر به منظور دریافت پیشنهادات اصلاحی جلساتی برگزار شده است.
مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر ضمن اشاره به مهمترین مواردی که در این جلسه پیشنهاد شد، گفت: برخی از دبیران تشکل‌ها تمایل داشتند تا دامنه بیشتری از جامعه ایثارگری مشمول برخی خدمات شوند.
وی افزود: همچنین مواردی از جمله تسهیلات در حوزه اشتغال و درمان که یکی از دغدغه‌های مهم ایثارگران است با توجه به شرایط کنونی مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی در مورد اشتغال، آموزش و درمان ایثارگران ارائه شد.
مهری با بیان اینکه پیشنهاد برخی مواد برای تدوین بخش ایثارگران قانون برنامه هفتم توسعه نیز در این نشست‌ها انجام شده است، تصریح کرد: توانستیم از نظرات تشکل‌ها در این خصوص استفاده کنیم و چهار جلسه گذشته را بر اساس حوزه‌های تخصصی معاونت‌ها در حوزه‌های فرهنگی، حقوقی، درمان و تعاون با حضور دبیران تشکل‌ها برگزار کردیم.
مهری با بیان اینکه در این جلسه پنج رویکرد در حوزه قانون نویسی و تدوین قانون مورد بررسی قرار گرفت، تأکید کرد: خوشبختانه با توجه به رویکرد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر استفاده از نظرات کارشناسان و همچنین نظرات ایثارگران محترم توانستیم با کمک گرفتن از دبیران تشکل‌هایی که در حوزه‌های حقوقی بسیار مسلط هستند، دستور رئیس بنیاد را اجرایی کنیم.  

منبع: ایثار
اینستاگرام
باسلام واحترام
به محضراعضای محترم اصلاح قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
پیشنهاد میشود:
حداقل سابقه رزمندگی داوطلبانه را از 6ماه به 4ماه تقلیل نمایید تا مشکل بخشی از رزمندگان داوطلب زیر 6ماه حل گردد.
زیرا رزمندگان داوطلب زیر 6ماه در برنامه ششم قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از هرگونه امتیاز بی بهره بودند
انتظار است در برنامه هفتم قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران رزمندگان زیر 6ماه را فراموش نکنید.
((ما تا زنده ایم رزمنده ایم وپشتیبان ولایتیم))
مارزمندگان زیرشش ماه تااخرین قطره خونمان پی روخط رهبرعزیزمان خواهیم بودای مسئولان چرامارانادیده و محروم ازامتیازات کردیدکارگرفصلی وبه سختی زندگی میکنیم ازشماتقاضاداریم امسال به دادمابرسید مهم ازجان گذشتن برای کشورلطفااین قانون اشتباه الاشش ماه رابردارید کلمه زجر وبدبختی ماشده شرمنده زن وبچه شدیم گناه داریم بیشترازاین مارا عذاب ندهید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi