شناسه خبر : 97091
دوشنبه 19 دي 1401 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر گفت: مهارت آموزی یک اصل مهم درکارآفرینی و ایجاد اشتغال برای فرزندان شاهد و ایثارگر است، که زمینه‌های آن با همکاری فنی و حرفه‌ای فراهم می شود.

نعمت الله غلامپور ظهر دوشنبه در نشست با مدیرکل فنی و حرفه‌ای بوشهر با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر استان بوشهر جویای شغل هستند، اضافه کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر پرچم داران راه ولایت هستند و با الگو پذیری از راه و منش شهدا بر سر عهد و پیمان‌های انقلاب پابرجا هستند و از هر تلاشی در جهت پیشرفت ایران عزیزمان دریغ نخواهیم کرد.

وی مهارت آموزی را پایه و اساس هر شغل و حرفه‌ای دانست و افزود: فرصت‌های قانونی بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه ایجاد اشتغال شامل اعطای تسهیلات و تسهیل شرایط اخذ بیمه‌ها از اقدامات بنیاد به منظور اشتغال این قشر است و در جهت توسعه اشتغال پایدار آموزش‌های مهارتی نیز برای جامعه هدف بر اساس ظرفیت‌های اشتغال در صنایع استان برگزار خواهد شد.

غلامپور با بیان اینکه همه جوانان جویای شغل زیر مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان باید به سمت مهارت آموزی سوق داده شوند، گفت: تمامی اقشار به ویژه جوانان، دانشجویان و فارغ التحصیلان باید از ظرفیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای حرفه آموزی استفاده کنند.

منبع: خبرنگار مهر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi