شناسه خبر : 98037
یکشنبه 23 بهمن 1401 , 11:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چاپ کتاب خاطرات «ابراهیم قنبری» از اردوگاه‌های رژیم بعث عراق

سرهنگ «آسمند» از چاپ و انتشار کتاب خاطرات «ابراهیم قنبری» از آزادگان دوران دفاع مقدس از اردوگاه‌های رژیم بعث عراق در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 

چاپ کتاب خاطرات «ابراهیم قنبری» از اردوگاه‌های رژیم بعث عراقسرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از چاپ و انتشار کتاب خاطرات «ابراهیم قنبری» از آزادگان دوران دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این کتاب با عنوان «شر ابتذال نیست» در حال طی فرآیندهای چاپ بوده و در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود.

وی افزود: این کتاب روایتگر خاطرات خودنوشت «ابراهیم قنبری» از دوران اسارت به دست رژیم بعث عراق و اردوگاه‌های این رژیم است که با حمایت مدیریت ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به چاپ می‌رسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب «شر ابتذال نیست» در چهار فصل با عناوین «عملیات»، «از من تا من»، «اردوگاه» و «بازگشت به خانه» و با قلمی شیوا به رشته تحریر درآمده است.

آسمند خاطرنشان کرد: چاپ و نشر زندگینامه شهدا و همچنین خاطرات رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های کاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi