شناسه خبر : 98117
سه شنبه 25 بهمن 1401 , 12:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست جبهه تحول‌خواهان انقلابی برگزار شد

در این نشست که برای دومین بار در چند ماه اخیر برگزار می شد، درباره راهکارهای هماهنگ‌سازی و تصمیم‌گیری‌های مشترک بحث و بررسی به عمل آمد...

فاش نیوز - نشست جبهه تحول خواهان انقلابی به میزبانی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و با حضور دبیران کل این سه حزب دیشب تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ما، نشست اضلاع جبهه تحول خواهان انقلابی(جانبازان، ایثارگران و رهپویان) به میزبانی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با حضور دبیران کل سه حزب آقایان، شاکری، عامری، شریعتی و برخی دیگر از اعضای شورای مرکزی این سه تشکل شب گذشته تشکیل جلسه دادند.

در این نشست که برای دومین بار در چند ماه اخیر برگزار می شد، درباره راهکارهای هماهنگ‌سازی و تصمیم‌گیری‌های مشترک بحث و بررسی به عمل آمد. 

در نهایتا نیز مقرر شد مباحثی که مراعا و ناتمام ماند، پس از پخته شدن و هماهنگی‌ها و تبادل نظرهای درون‌حزبی، در نشست بعدی به تصمیم‌گیری منتهی گردد.

گفتنی‌ست این جلسات به طور دوره ای و هربار به میزبانی یکی از احزاب سه‌گانه جبهه تحول‌خواهان برگزار می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi