شناسه خبر : 98511
یکشنبه 14 اسفند 1401 , 08:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها با خانواده شهید بوشهری

شهید عبدالکریم نرمانی، ازهمکاران فرودگاه آبادان بود که در تاریخ۵۹/۷/۲۷ در حین انجام وظیفه، در اثر بمباران هوایی دشمن بعثی، در فرودگاه آبادان شربت شهادت نوشید و...

فاش نیوز - به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی«عج» علامه زاده مشاور معاون وزیر ومدیر عامل در امور ایثارگران با حضور در منزل شهید همکار عبدالکریم  نرمانی، با خانواده معزز این شهید دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که همسر، فرزند و نوه شهید حضور داشتند، همسر شهید به ذکر خاطراتی از این همکار شهید فرودگاه آبادان پرداخت.

رضا علامه زاده، مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران نیز در این دیدار یادآور شد: سیاست‌گذاری امور ایثارگران شرکت فرودگاه ها، تجلیل، و دیدار با خانواده، معظم شهدا و ایثارگران در اجرای طرح سپاس، و همچنین تکریم بازنشستگان ایثارگر طی یک زمان بندی مناسب می باشد؛ که ان شاءا... با حمایت مدیران ارشد شرکت انجام خواهد شد.

اضافه می شود، شهید عبدالکریم نرمانی، ازهمکاران فرودگاه آبادان بود که در تاریخ59/7/27 در حین انجام وظیفه، در اثر بمباران هوایی دشمن بعثی، در فرودگاه آبادان شربت شهادت نوشید و روحش آسمانی شد.

در پایان، این دیدار مشاور ایثارگران شرکت به نمایندگی از مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اهدای لوح سپاس و هدیه و یک جلد کلام ا... مجید از این خانواده گرانقدر شهید، تجلیل و قدر دانی به عمل آورد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi