شناسه خبر : 99071
دوشنبه 14 فروردين 1402 , 11:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان «محمدی» آسمانی شد

فاش نیوز - پدر شهیدان «محمدی» از دیار سینه ستبر ایران اسلامی به فرزندان شهیدش پیوست.
 
پدر شهیدان «محمدی» آسمانی شد
به گزارش «ایثار»، مرحوم «حاج عبدالمحمد محمدی» پدر شهیدان والامقام «هادی و بایر محمدی» و همسر شهیده معظم «خانم میرزایی» روز گذشته در شهرستان ثلاث باباجانی دعوت حق را لبیک و به فرزندان و همسر شهیدش پیوست.
مراسم تشییع پیکر پاک مرحوم «حاج عبدالمحمد محمدی» با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم در گلزار مطهر شهدای شهرستان ثلاث باباجانی برگزار و در قطعه صالحین این شهرستان به خاک سپرده شد.
 به همین مناسبت نیز نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه حضرت آیت اله مصطفی علما  محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه با صدور پیام تسلیت، درگذشت این پدر ایثارگر را به خانواده شهیدان والامقام محمدی و مردم استان تسلیت گفتند.
لازم به ذکر است، این شهدای گرانقدر در تحرکات ناجوانمردانه گروهک های معاند و ضد انقلاب در سال 59 در دشت گولاله ( مسیر جاده جوانرود به ثلاث) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi