شناسه خبر : 99138
سه شنبه 15 فروردين 1402 , 12:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکیل ستاد شهرستانی کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان در سمیرم

فاش نیوز - «فتحیان» گفت: شهرستان سمیرم آخرین شهرستانی است که ستاد کنگره شهدا در آن تشکیل می‌شود، باید از همه زمینه‌ها و ظرفیت‌های آن از جمله هنر در انتقال پیام شهدا استفاده کرد تا کارهای فاخری در شهرستان اتفاق بیفتد‌.

 

آخرین ستاد شهرستانی کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان در سمیرم تشکیل شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «علی فتحیان» دبیر اجرایی کنگره ملی ۲۴هزار شهید استان اصفهان صبح امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد یادرواره شهدای شهرستان سمیرم اظهار داشت: استان اصفهان یک دهم شهدای کل کشور را تقدیم نموده و این دومین کنگره ملی است که برگزار می‌شود.

وی افزود: شهرستان سمیرم آخرین شهرستانی است که این ستاد در آن تشکیل می‌شود، باید از همه زمینه‌ها و ظرفیت‌های آن از جمله هنر در انتقال پیام شهدا استفاده کرد تا کارهای فاخری در شهرستان اتفاق بیفتد‌.

فتحیان تصریح کرد: هنر کمیته‌های یادواره شهدا این است که مردمی باشد و با تشکیل کمیته‌های یادواره باید از ظرفیت‌های مردمی کمک گرفت. 

همچنین اصغر هدایت فرماندار سمیرم در این جلسه اظهار داشت: دفاع مقدس به فرموده رهبر انقلاب گنجینه تمام نشدنی در فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است که هر چه از این گنجینه برداریم بیشتر می‌شود که کمتر نمی‌شود.

وی افزود: اگر عزت، اراده، از خودگذشتگی، خلوص و کمال می‌خواهیم در دفاع مقدس باید دنبال آن بگردیم که مغفول مانده و باید از این گنجینه بهره‌ای ببریم و قطره‌ای از اقیانوس بی‌کرانش بچشیم؛ در این خانه بی‌جواب نمی‌مانید چرا که شهدا ناظر بر اعمال همه هستند.

هدایت تصریح کرد: شهرستان سمیرم با تقدیم ۴۰۰ شهید جاویدان تاریخ، حق مطلب را ادا کردند و به لطف خدا و استعانت از شهدا باید کار را سر و سامان بدهیم و در اولین فرصت ستاد شهرستانی را تشکیل بدهیم چرا که افتخار نظام جمهوری اسلامی، شهدا، امنیت و توفیقاتش است.

فرماندار سمیرم خاطرنشان کرد: امنیت یک مقوله اجتماعی است و صرفا مقوله‌ای نیست که چهار دستگاه مسؤول آن باشد؛ اگر در حوزه امنیت از مردم غافل شویم کم می‌آوریم بنابراین باید مردم را در امور دخالت دهیم تا امنیت حاصل شود.

وی با اشاره به شعار سال تأکید کرد: باید اقتصاد را مردمی کرد و وظیفه ما مسؤولان فراهم کردن بستر سرمایه‌گذاری و تسهیل در  اشتغال‌زایی است و در این راستا همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi