شناسه خبر : 99701
چهارشنبه 06 ارديبهشت 1402 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دومین کنگره شهدای استان همدان مردمی برگزار خواهد شد

فاش نیوز - سردار «فرجی» با بیان اینکه قرار است که مردم دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان را برگزار کنند، گفت: محل دبیرخانه کنگره، یک پاتوق است که همه دوستداران شهدا در آن حضور پیدا کنند‌.

 

دومین کنگره شهدای استان همدان مردمی برگزار خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان،  مراسم رونمایی از شماره نخست ماهنامه «جاودانه‌ها» با موضوع اخبار کنگره، معرفی شهدا و هشت هزار شهید استان همدان، با حضور دبیر اجرایی کنگره، هیئت تحریریه و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار«مهدی فرجی» دبیر اجرایی دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در این مراسم اظهار داشت: موفق شدیم تا جاودانه‌ها را در روز عید فطر در بین مردم توزیع کنیم و برخی هم دلتنگ آن بودند و خداوند را شاکریم که انتشار این ماهنامه در این روز آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه به خیلی از تولیدات ارزشمند نخستین کنگره شهدای استان دسترسی نداریم، تصریح کرد: در کنگره اول، استان همدان خوب درخشید و یکی از بهترین کنگره‌های کشوری بود و به جرات می‌توان گفت تا الان هیچ استانی نتوانسته همچون کنگره اول هشت هزار شهید استان همدان را برگزار کند.

دبیر اجرایی دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان  ادامه داد: در نخستین کنگره شهدای استان همدان برنامه‌های مختلفی برگزار شد و در دور دوم کنگره نیز به همت مجموعه جوانی که در حفظ آثار سپاه انصارالحسین (ع) مستقر شدند آثار ارزشمندتری تولید خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه قرار است که مردم دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان را برگزار کنند تصریح کرد: امیدوارم خدا کمک کند این جاودانه‌ها همیشه جاودان بماند و تا امروز کسی نگفته مشکلی داشته و همه از آن حمایت و پشتیبانی کردند.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: در نزدیکی کنگره کارهای ارزشمندی انجام خواهیم داد، یادواره‌های شهدا به طور جدی برگزار خواهد شد و مقرر شد در هر شهرستان حداقل در ماه یک یادواره برگزار شود، همچنین کتاب شهید «عینعلی» در هفته‌های آینده رونمایی خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه محل دبیرخانه کنگره ۸ هزار شهید استان همدان یک پاتوق است تا همه دوستداران شهدا در آن حضور پیدا کنند، متذکر شد: تلاش شده که کار مردمی باشد و شنوای نظرات و پیشنهادات هستیم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi