شناسه خبر : 99805
یکشنبه 10 ارديبهشت 1402 , 12:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در سوژه‌یابی کتاب‌ها به شهدای ارتش توجه ویژه‌ای می‌شود

فاش نیوز - «برخوردار» با بیان اینکه در سوژه‌یابی کتاب‌های دفاع مقدس به شهدای ارتش توجه ویژه‌ای خواهد شد، گفت: اعلام آمادگی می‌کنیم که کتابی در خصوص زندگینامه «قهرمان دودانگه» دودانگه تهیه کنیم.

 

در سوژه‌یابی کتاب‌ها به شهدای ارتش توجه ویژه‌ای می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، مدیر حوزه ادبیات، تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ دفاع مقدس استان همدان امروز (شنبه) در جمع اساتید و نویسندگان حوزه دفاع مقدس در محل تیپ زرهی شهید قهرمان همدان اظهار داشت: ارتش تبلر استقلال و آوازه مردانی است که آوازه غیرت آنان دروازه‌های جهان را درنوردید و وظیفه پاسداری و استقلال تمامیت ارضی به عهده ارتشیان است

وی با بیان اینکه در سوژه‌یابی کتاب‌های دفاع مقدس به شهدای ارتش توجه ویژه‌ای خواهد شد، افزود: اعلام آمادگی می‌کنیم که کتابی در خصوص زندگینامه «قهرمان دودانگه» دودانگه تهیه کنیم.

مدیر حوزه ادبیات، تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ دفاع مقدس استان همدان افزود: همچنین آمادگی داریم کتابخانه‌ای با نام این شهید بزرگوار در کوی سازمانی تیپ زرهی ایجاد کنیم تا خانواده ارتشیان هم به کتاب‌های حوزه دفاع مقدس دسترسی داشته باشند‌.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی کسر خدمت برای سربازان وظیفه کارشناسی ارشد، گفت: علاوه بر کسر خدمت سه الی ۱۲ ماهه، یک سابقه و رزومه علمی برای آنان نیز در نظر گرفته می‌شود.

برخوردار ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس دوره ضمن خدمت با موضوع علوم و دفاع مقدس برای کادر و سربازان وظیفه برگزار و همچنین جلساتی با پیشکسوتان و نویسندگان نیز برگزار می‌کنیم.

وی به وجود یکصد نویسنده حوزه ادبیات پایداری در همدان اشاره کرد و گفت: این امادگی را داریم تا از زندگینامه هر پیشکسوت یا شهید ارتش که معرفی می‌کنید کتاب تهیه کنیم.

مدیر حوزه ادبیات، تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ دفاع مقدس استان همدان در پایان متذکر شد: این آمادگی را داریم تا ایستگاه‌های پایداری را در جاهایی که سربازان وظیفه حضور دارند برپا کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi