شناسه خبر : 99809
یکشنبه 10 ارديبهشت 1402 , 14:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیات شهادت رئیس پلیس سراوان

فاش نیوز - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله ناجوانمردانه معاندین کوردل و شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان در یکی از خیابان‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح امروز رئیس پلیس آگاهی انتظامی سراوان در حالی که با خانواده اش در یکی از خیابان‌های شهرستان در حال تردد بودند، توسط معاندین به صورت ناجوانمردانه ترور شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این حمله ناجوانمردانه سرگرد علیرضا شهرکی رئیس آگاهی شهرستان سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفت به بیمارستان منتقل شد و وضعیت عمومی وی وخیم می‌باشد.

وی در ادامه به حضور تیم‌های پلیس‌های تخصصی در محل حادثه به منظور شروع تحقیقات تخصصی و شناسایی و دستگیری عوامل معاند خبر داد.

در پایان سردار جلیلیان این ضایعه را به مقام معظم رهبری مدظله العالی، مردم شریف، کارکنان انتظامی و خانواده معظم شهید عزیز تسلیت گفت.

 

 آخرین اخبار:

همسر «رئیس پلیس آگاهی سراوان» به شهادت رسید

شفقنا- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در اقدام افراد مسلح در ترور رئیس پلیس آگاهی انتظامی شهرستان سراوان همسر وی نیز که مجروح شده بود به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش شفقنا، در پی حادثه ترور و شهادت رئیس پلیس اگاهی شهرستان سراوان در صبح امروز که توسط افراد مسلح صورت گرفت، همسر وی نیز در خودرو مورد اصابت گلوله قرار گرفت که به شدت مجروح شد.

این بانو در پی شدت جراحت وارده بر اثر اصابت گلوله پس از انجام مراحل درمانی توسط کادر درمان متاسفانه دقایقی قبل در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش منابع خبری، سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان درباره جزئیات شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان اظهار کرد: در ساعت هفت و ۱۰ دقیقه صبح امروز سرگرد شهید شهرکی در حالی که با خانواده‌اش در یکی از خیابان‌های شهرستان در حال تردد بودند، توسط افراد مسلح ناشناس به صورت ناجوانمردانه ترور شد. و همسر ایشان نیز به دلیل شدت جراحت وارده، دقایقی پیش به شهادت رسید. از این شهیدان یک دختر 16 ساله و یک پسر 15 ساله به جا مانده است.

منبع: دانشجو
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi