شناسه خبر : 99813
یکشنبه 10 ارديبهشت 1402 , 15:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضورمسئولان استانی در منزل شهید آمر به معروف سبزوار

فاش نیوز - معاون استاندار، فرماندار ویژه و برخی مسئولان سبزوار با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر، حمیدرضا الداغی دیدار کردند.

حضورمسئولان استانی در منزل شهید آمر به معروف سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حسین ابراهیمی کُردیانی  در دیدار خانواده شهید حمیدرضا الداغی که دو شب پیش در جریان دفاع از نوامیس مردم، توسط اراذل مضروب و به شهادت رسیده بود، اظهار کرد: شهید الداغی باغیرت و بزرگمردی، در مسیر دفاع از ارزش های اسلامی و فریضه امر به معروف، جان خود را فدا کرد.

وی افزود: ساعت ۲۱:۳۰ جمعه، هشتم اردیبهشت، گزارشی مبنی بر ضرب و جرح این فرد، توسط ۲ نفر اشرار به دست ما رسید که موضوع مورد پیگیری قرار گرفت. پس از گزارش های رسیده از دستگاه های امنیتی و بررسی مستندات میدانی، جمع بررسی‌ها حاکی از آن بود که این عزیز که مقابل یک مرکز آموزش زبان، منتظر فرزند خود بود، متوجه درگیری و مزاحمت ۲ شرور نسبت به ۲ خانم نوجوان شده بود که به حکم وظیفه انسانی و دینی، نتوانست بی اعتنا از کنار آن بگذرد.

ابراهیمی ادامه داد:  شهید الداغی با روحیه ای شجاعانه و غیرتمندانه در دفاع از ناموس مردم، سینه خود را سپر این حادثه نمود و به مقابله با اشراری برخاست که قصدشان شرارت و ایجاد مزاحمت برای ۲ بانو بود. پس از رهایی خانم ها از دست اشرار، آنان به آمر به معروف حمله کرده و وی را از پشت و رو به رو با ضربات متعدد چاقو هدف قرار داده و به شدت مجروح کردند که پس از انتقال وی به بیمارستان، به دلیل شدت جراحات وارده، پس از ساعاتی جان باخته و به فیض شهادت نائل آمد.

جزئیات تشییع پیکر شهید امر به معروف در سبزوار

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به جزئیات برنامه نشییع پیکر این شهید والا مقام امر به معروف گفت: گفت: با هماهنگی خانواده شهید، ستاد مراسم تشییع پیکر شهید "حمیدرضا الداغی" تشکیل شده است و آیین تشییع پیکر این شهید، روز سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۹ صبح از مسجد جامع تاریخی سبزوار به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi