شناسه خبر : 99849
دوشنبه 11 ارديبهشت 1402 , 12:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ایثارگران معاونت مطبوعاتی

فاش نیوز - «علی تن» صبح امروز با ایثارگران معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

دیدار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با ایثارگران معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی تن» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امورایثارگران، صبح امروز (یکشنبه) با ایثارگران معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه، دیدار و گفت‌وگو کرد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران در این دیدار صمیمانه از تلاش‌های ایثارگران در معاونت مطبوعاتی قدردانی کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی و کشور مدیون خون شهیدان و ایثارگران و خانواده شهدا است، بر کسی پوشیده نیست که رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس، موجب عزت و افتخار کنونی کشور است.

وی ادامه داد: دیدار و دلجویی از عزیزان ایثارگر که در امور ایثارگران به صورت مدون صورت خواهد گرفت از وظایف اصلی و حداقل کاری است که به صورت مستمر صورت خواهد گرفت.

وی افزود: توجه به همکاران ایثارگر علاوه بر تکریم و تقدیر، یادآوری سلحشوری‌های دوران دفاع مقدس است.

وی خاطر نشان کرد: باور و عقیده همه باید این باشد که جایگاه و شأن ایثارگران متعالی است و برای خدمت رسانی، انجام وظایف و تثبیت و ارتقاء سطح این جایگاه باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

در این جلسه همچنین همکاران ایثارگر سوالات و ابهامات خود را مطرح و به ارائه پیشنهادات و راهکار‌های مختلف در راستای بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های ایثارگران پرداختند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi