شناسه خبر : 99913
شنبه 16 ارديبهشت 1402 , 10:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه سرگشاده فرهنگی به رئیس بنیاد شهید

اهل فرهنگ و هنر را بیشتر تحویل بگیرید!

به نمایندگی از مستندسازان حوزه شهدا، افرادی که همین امروز ضریب پخش آنتن یک نفر آنها از کل معاونت فرهنگی شما بیشتر است ولی هنوز نتوانسته اند با شما ارتباط برقرار کنند. ..

فاش نیوز - جناب آقای قاضی زاده هاشمی، به عنوان یک‌ متخصص حاذق گوش و حلق و بینی و یک‌ تحصیل‌کرده دانشگاهی از خاندان معروف قاضی زاده خراسان برای ما عزیزید؛ اما چند سئوال کوچک:

۱. اتوبوس مدیران صدا و سیما طوری از مشهد به تهران رسید که گزارش های موثقی داریم برخی مدیران سفارش شده شب ها در هتل ملاصدرای صدا و سیما می خوابیدند! این قصه در بنیاد شهید هم کمی تا قسمتی تکرار شد؛ طوری که گویی در پایتخت قحط‌الرجال است و سازمان فرهنگی هنری بوشهر باید برای معاونت فرهنگی شما طوری فعالیت کند که تا امروز حتی یک مورد نتوانستیم ارتباطی برای کار برای شهدا پیدا کنیم. با همه احترام به معاون فرهنگی مومن و متعهد و البته مداح اهل بیت شما نقد جدی به ایشان داریم.

۲. مدیران کل حوزه فرهنگی بنیاد شهید چند هزار سال نوری یک بار، طوری گردش دارند که به عمر ما جوانان هم قد نمی دهد. آنها جریان های فرهنگی جوان را طوری له می کنند که کسی جرأت نزدیک شدن به ادارات کل معاونت فرهنگی را ندارد.

۳. انحصارگرایی در سامانه فرهنگی بنیاد شهید دویست درصد است. بپذیرید یا نپذیرید شما از شهدا بزرگ‌تر شده اید و ما برای کار فرهنگی برای شهدا دست به دامن گلزار شهدا شده ایم و مزار آقا مرتضی آوینی تنها اداره کلی است که دفتردار ندارد و حذفمان نمی‌کنند.

۴. اگر ما نتوانیم ثابت کنیم که چنین و چنان است، شما اعلان رسمی کنید تا مستندسازان و برنامه‌سازان و اهالی فرهنگ در یک سامانه برخط هوشمند مانند پرسمان، نظر سنجی شوند. آقای دکتر متخصص، والله بالله تالله خسته شده ایم از مدیرانی که از زمان آقای زریبافان عزیز ارتقا یافتند و با همه دولت های چپ و راست، باز هم مدیر کل هستند و شما هم رئیسید. اصلا کدام سامانه پایش می کند که عمر مدیر کل بودن یک مدیر کل معاونت فرهنگی که البته کاملا مومن و انحصارگراست در چند دولت ادامه می یابد؟

۵. ما به شما قول می دهیم که تا می توانیم حتی از خیابان آیةالله طالقانی هم عبور نکنیم؛ چه برسد به دفتر شما؛ ولی به خون شهدا و این عرق همیشه بر جبین بازوان همیشه بر چرخ های صندلی های چرخ‌دار جانبازان نخاعی، که نفس نفس می زنند و نفس نمی زنند که باید جواب خداوند و آیندگان و مردم را بدهید.

۶. حزب‌الله به جای اتهام‌زنی به شما از شما می خواهد که کمی بیندیشید و به داد و درد دل مادران شهدایی برسید که هر روز پر می کشند و ما به عنوان مستندساز پشت درب اتاق مدیران فرهنگی شما التماس می کنیم که یک فریم دیگر از آنها تصویر بگیریم و شما مانع می شوید؛ چون همان مدیر خاطی خود را فرزند شهید می داند.

آقای قاضی زاده ملاک حال افراد است! احترام فرزند شهید بر ما واجب است اما فردی که مسئولیت برعهده می گیرد باید پیه خیلی مسایل، ازجمله انتقاد را برتن بمالد. برادر عزیز، فرزند شهید بودن شرط کافی برای سکانداری این عرصه نیست؛ چرا فرزندان شهدای فعال‌تر را استفاده نمی کنید.

۷. آقای دکتر قاضی زاده، برایتان دعا می کنیم. برای عزتتان دعا می کنیم و برای آنهایی دعا می‌کنیم که به قول امام امت، پاره های تن ملت هستند و در بیابان های تفتیده جنوب، مادری جز حضرت زهرا و مونسی جز نسیم صحرا ندارند؛ و در پایتخت، مدیران شما تعیین می کنند و حتی اذن می دهند که کدام فیلم‌ساز از کدام زاویه به کدام شهید نگاه می کند و به ما می گویند سود خوب به شما می دهیم! حاشا که برای سود به این عرصه آمده باشیم. قدری بیندیشید و بجای شکایت و تکذیب بیان‌کنندگان حقایق، اصلاح رفتار کنید.

به نمایندگی از مستندسازان حوزه شهدا، افرادی که همین امروز ضریب پخش آنتن یک نفر آنها از کل معاونت فرهنگی شما بیشتر است ولی هنوز نتوانسته اند با شما ارتباط برقرار کنند.

|| هادی شهیددوست

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi