شناسه خبر : 100094
دوشنبه 25 ارديبهشت 1402 , 14:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شناسایی پیکر شهید «حسین رجب‌زاده» پس از ۴۰ سال

فاش نیوز - «نوفرستی» گفت: پیکر پاک و مطهر شهید حسین رجب‌زاده پس از ۴۰ سال و از طریق آزمایشات DNA شناسایی شد.
 

شناسایی پیکر شهید «حسین رجب‌زاده» از پس از ۴۰ سال

«ابوالفضل نوفرستی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، از شناسایی پیکر یکی از شهدای دوران دفاع مقدس در استان خبر داد و اظهار داشت: پیکر شهید «رجب حسین‌زاده» پس از ۴۰ سال شناسایی شد.

وی با بیان اینکه شهید «رجب‌زاده» در ۱۷ شهریور ۶۲ در سن ۱۸ سالگی در عملیات والفجر ۳ در منطقه مهران به شهادت رسید، گفت: پیکر این شهید پس از تجسس‌های صورت گرفته در منطقه عملیاتی توسط گروه‌های تفحص شهدا و انجام آزمایشات DNA تأیید هویت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اعلام اینکه پیکر مطهر این شهید شب گذشته وارد استان شده است، اضافه کرد: پیکر مطهر پس از استقبال در فرودگاه بیرجند برای وداع مردم به هیئت کهف‌الشهدا منتقل شده است.

نوفرستی خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه تشییع و خاکسپاری پیکر این شهید روز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) بر روی دستان مردم شهیدپرور بیرجند تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دفاع‌پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi