شناسه خبر : 100135
چهارشنبه 27 ارديبهشت 1402 , 21:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مستند «شهید نواب صفوی» در مشهد ساخته می شود

مستند «شهید نواب صفوی» در مشهد ساخته می شود
فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی از برنامه ریزی برای ساخت مستند زندگی «شهید نواب صفوی» در مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام «مهدی حسن زاده نامقی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی در حاشیه نشست خبری نخستین جشنواره بین المللی فیلم ایثار گفت: بنیاد شهید و ایثارگران خراسان رضوی مصمم به تلاش در حوزه فرهنگی است و در همین راستا، فیلمنامه سریال شهید نوای صفوی را در دستور کار داریم.

وی افزود: نخستین جلسه این موضوع با حضور «محمدرضا ورزی» و «مسعود ده‌نمکی» برگزار شده و قرار است با مشارکت این دو کارگردان، فیلمنامه به سرانجام برسد و سریال زندگی این شهید گرانقدر ساخته شود.

حجت الاسلام حسن زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر این، پیگیری برای ساخت فیلم سینمایی شهید «محمود کاوه» و نیز فیلم سینمایی با موضوع شهید «علیرضا توسلی» با محوریت کتاب «خاتون و قوماندان» نیز در دستور کار قرار دارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi