شناسه خبر : 100883
دوشنبه 22 خرداد 1402 , 11:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد مشهد! کاری کنید مرا بیمه پدرم کنند

بی بی اعظم هاشمی زاده - معاونت محترم ریاست جمهور رئیس محترم بنیاد شهید انقلاب اسلامی
جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی
سلام علیکم
احتراماً ضمن سپاس و تشکر فراوان از پیام پر مهرتان
و به مناسبت سالگرد شهادت برادرم شکر خدا که هنوز هم مسئولین مردمی و خدمتگذار و هم رنگ جامعه هستند که فکر عامه جامعه باشند.

على الهذا به اطلاع میرساند اینجانب بی بی اعظم هاشمی زاده خواهر کوچک شهید بزرگوار اصغر آقا هاشمی زاده هستم و نزدیک به ۵ سال است به دلیل مشکلات عدیده از همسرم جدا شده و متارکه کرده ام و با پدرم سید حسین هاشمی زاده پدر شهید زندگی می کنم.

و چون پدر در دوران کهولت بسر می برند و دچار عارضه قلبی و پا درد شدید هستند یک بار سکته کرده اند و یک بار عمل قلب کرده اند) پرستاری  پدر بر عهده اینجانب است.

لذا به دلیل عدم شغل و نداشتن بیمه و از طرفی عدم همکاری بنیاد شهید خراسان رضوری (مشهد) در خصوص بیمه درمانی و نداشتن درآمد و مستمری زندگی فعلی و آینده بدون سرپرست و نان آور برایم واقعا سخت و مشقت بار هست و خواهد شد گرچه امیدم به خدا هست.

لذا از آن مقام مسئول و محترم خواهشمندم دستور فرمائید در صورت امکان اینجانب را جزء لیست بیمه پدرم منظور فرمایند تا در آینده از مستمری که پدر از محل حقوق شهید دریافت می کنند، بنده بهرمند‌ گردم.
ضمنا تمام مستندات جهت صحت ادعا در پرونده شهید اصغر آقا هاشمی زاده
به
شماره ٦۲۲۶٨٥٦-٣ش مضبوط می باشد
قبلاً از بذل توجه و زحمات شما مسئولین محترم کمال قدردانی و سپاس را دارم
و من الله التوفیق
بی بی اعظم هاشمی زاده

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi