شناسه خبر : 101016
شنبه 27 خرداد 1402 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وصیت شهید نوین: حفظ حجاب چشم منافقان را کور می‌کند

فاش نیوز - در وصیت‌نامه شهید «حسین نوین» آمده است: حجاب اسلامی را رعایت کنید چون حفظ حجاب شما چشم منافقان را کور می‌کند و به یاد داشته باشید که حجاب شما سنگر است پس از سنگرهای خود دفاع کنید و سنگرها را حفظ کنید و وحدت خود را استوار و محکم کنید.

 

حفظ حجاب چشم منافقان را کور می کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، شهید «حسین نوین» به سال 1343 در شهر تبریز دیده به جهان گشود. وی از کودکی در دامان مادری متدین و پدری مبارز و انقلابی بزرگ شد و سرانجام سال 1361 در سومار بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل آمد.

وصیتنامه شهید حسین نوین:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و به نستعین و هو خیر ناصر و معین»

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و من هم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

‌درود بر امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با سلام بر شهیدان راه حق . با عرض سلام بر ملت عزیز و پدران و مادران و برادران و خواهران داغدیده ، بله ملت عزیز و شهیدپرور ، این شهادت است که همه می‌خواهند به آن برسند و آرزوی هر فرد مسلمان شهادت است من می‌دانم که لیاقت ندارم تا به شهادت برسم و یا به قطره‌ای از شهادت برسم و من از تمام شما پدران و مادران و برادران و خواهران داغدیده و مذهبی‌ام می‌خواهم که مرا حلال کنید چون هر چه باشد من به شماها بدی کرده‌ام و شما را از خود رنجانده‌ام.
 
از شما برادران و خواهران می‌خواهم فعالیت خود را در مساجد زیاد کنید و به قول امام فعالیتی که انجام می‌دهید خالص برای خدا باشد نه از روی شخص پرستی و اگر اخلاق من با تمامی شماها بد بوده و یا زیاد شوخی می کردم خواهش می‌کنم مرا حلال کنید چون نمی خواهم در جهنم جای داشته باشم و در آتش دردناک و وحشتناک جهنم بسوزم پدر و مادرم و برادرانم باز از شما خواهش عاجزانه می کنم اگر چه من در کودکی شما را اذیت کرده ام اما با این همه انشاء الله شما نیز مانند برادران و مادران و پدران و خواهران مرا حلال کنید اگر مادر و پدرم حلال نکنید حتماً خداوند مرا نخواهید بخشید.
 
حتماً در نماز جمعه ها و در دعای کمیل ها و در تشییع جنازه ها شرکت کنید و زیاد نماز شب و دعای توسل و غیره بخوانید و سنگرها را خالی نکنید و دیگر امر به معروف و نهی از منکر را از یاد نبرید و تمام برادران و خواهران و تمام حزب اللهی ها باید امر به معروف و نهی از منکر بکنند و دیگر اینکه هدف ما ، نان ، مسکن و آزادی و هرج و مرج نبود و ما برای برقراری حکومت الله شهادت را برگزیدیم و انشاء الله شما هم هدفتان از آمدن به مسجد اینها نباشد.
 
مادران بهشتی و پدران و برادران و خواهران چند مطلبی برای گفتن دارم: 1- همیشه به فکر ظهور امام زمان (عج) باشید و زیاد صدایش بزنید. 2- دست از دامن پر برکت امام خمینی و یاران او یعنی روحانیت مبارز نکشید. 3- سعی کنید اوامری که امام درباره خودسازی مطرح کرده است به آنها عمل کنید. 4- در سرکوب کردن منافقین و ضد امام و ضد روحانیت بکوشید. 5- هیچ وقت به برادرانی که شهید می شوند گریه نکنید و گریه کردن شما فقط زنده نگهداشتن نهضت است. 6 - و من مثل برادر باغبان و حسن زاده و شهری و غیره لیاقت ندارم تا به شهادت برسم و از خدا می خواهم مرا به عنوان قربانی خود قبول کند.
 
سخنی هم با تمامی برادران حزب اللهی دارم و آن اینکه شما با اخلاق اسلامی و با امر به معروف کردن می توانید مردم را به خود جلب کنید و زیاد قرآن بخوانید و راه شهیدان را ادامه دادن این است که اعمال صالح انجام دهید و از شما می خواهم وحدت خود را حفظ کنید و مخصوصاً برادران کوچک نباید بین شما اختلاف ایجاد شود.
 
و در آخر سخنی با تمام خواهران حزب اللهی دارم: اول اینکه حجاب اسلامی را رعایت کنید چون حفظ حجاب شما چشم منافقان را کور می کند و به یاد داشته باشید که حجاب شما سنگر است پس از سنگرهای خود دفاع کنید و سنگرها را حفظ کنید و وحدت خود را استوار و محکم کنید و حتی بین شما خواهران حزب اللهی نباید اختلاف ایجاد شود و دیگر زیاد قرآن بخوانید.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi